کد خبر: ۲۱۵۹۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست تيم پرسپوليس گفت: حضور در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا شوخي نيست و اگر بخواهيم با اين وضعيت به اين مسابقات برويم مضحکه مردم مي‌شويم و آبروي فوتبال را مي‌بريم.
محمد پنجعلي در مورد اينکه آيا روز گذشته جلسه‌اي با محمد رويانيان براي حل مشکل مالي پرسپوليس برگزار کرده، گفت: نتوانستم با رويانيان به صورت حضوري صحبت کنم و به خاطر همين با او تلفني حرف زدم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: قرار شد رويانيان با من تماس بگيرد تا با پروين قرار بگذاريم و جلسه 3 نفري را برگزار کنيم که فکر نکنم چنين اتفاقي رخ دهد. خودِ رويانيان پيشنهاد چنين جلسه‌اي را ارائه کرد ولي ظاهرا بايد اين جلسه را لغو شده بدانيم.

سرپرست تيم پرسپوليس تصريح کرد: وقتي رويانيان زنگ نزده و تماسي نگرفته يعني موضوع کمک کردنش به پرسپوليس منتفي است، البته من هم مي‌دانستم اين‌چنين مي‌شود و به همين دليل ديگر پيگيري نکردم. در اين برهه از زمان که باشگاه وارد فصل نقل و انتقالات مي‌شود بايد پول باشد که نيست!

پنجعلي اظهار داشت: برنامه‌هاي زيادي براي فصل بعد داريم اما براي اجرايي شدنش بايد پول و بودجه باشد. اگر بودجه مشخص شود آن وقت مي‌توان بازيکن خريد ولي هيچ چيز روي حساب و کتاب نيست. وقتي بازيکن پول فصل قبل خود را نگرفته چطور مي‌خواهد قراردادش را تمديد کند؟ واقعاً اوضاع خيلي بهم ريخته است.

وي افزود: حضور در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا شوخي نيست و اگر بخواهيم با اين وضعيت به اين مسابقات برويم مضحکه مردم مي‌شويم و آبروي فوتبال را مي‌بريم. قرار است در ليگ قهرمانان آسيا از فوتبال ايران دفاع کنيم. پر هواداراترين تيم آسيا به ليگ قهرمانان آسيا رسيده و بايد کاري کنيم که حرفي براي گفتن داشته باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها