کد خبر: ۲۱۵۹۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
ليست قراردادهاي بازيکنان و کادر فني تيم فوتبال نفت تهران در حالي منتشر شد که برخي از بازيکنان و اعضاي کادر فني از رقم خوردن اين مساله ابراز ناراحتي کرده اند.

 

قنبر زاده، مديرعامل نفت تهران ديروز ريز مبلغ قرارداد بازيکنان، کادر فني و برخي از اعضاي اين تيم را در اختيار يکي از خبرگزاري ها قرار داد.

به گزارش گفتار نيوز، درست است که اين ليست نشان مي دهد که در قرارداد بازيکنان نفت از رقم هاي ميلياردي و حتي نزديک به آن خبري نيست، اما ظاهراً انتشار ليست موجبات ناراحتي برخي ها را فراهم آورده است.

نفت در ليگ سيزدهم در مکان سوم ايستاد و توانست يکي از سهميه هاي ايران در فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا را بدست بياورد. بدون شک اين مساله مي تواند در مبلغ قرارداد بازيکنان براي فصل آينده و مذاکره آنها با ساير تيم ها بسيار موثر باشد.

حالا که ليست قرارداد بازيکنان نفت منتشر شده، آنها معتقدند در مذاکره براي فصل آينده نيز تيم هاي ديگر رقم هايي در حد پول هاي امسال را به آنها پيشنهاد خواهند داد و اين به معناي از دست دادن فرصت مناسبي براي پول پارو کردن است.

حتي گل محمدي سرمربي تيم نيز به اين مساله اعتراض کرده است. گل محمدي که قراردادش به پايان رسيده، دوست نداشته مبلغ 380 ميليوني قراردادش منتشر شود، چون حالا نمي تواند با ساير تيم ها در صورت جدايي اش از نفت، قراردادهاي هنگفت و بالاتري ببندد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها