کد خبر: ۲۱۵۹۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه مس کرمان مي‌گويد مخالف بازگشت مس کرمان به ليگ برتر از طريق خريد امتياز است.

 

اکبر ايرانمنش درباره شايعاتي که پيرامون خريد امتياز از سوي شرکت مس براي ماندگاري اين تيم در ليگ برتر وجود دارد، اظهار کرد: هنوز تصميمي در اين رابطه گرفته نشده است. ضمن اينکه من شخصا با اين کار مخالفم چرا که پول هنگفتي که قرار است صرف خريد امتياز يک تيم شود، بهتر است براي ورزش کرمان و تربيت بازيکنان جوان و نوجوان اين شهر خرج شود تا حداقل آينده‌اي خوب در انتظار اين شهر باشد.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: تکليف باشگاه براي فصل بعد هنوز مشخص نيست. بهتر است که ما دوباره از دسته يک شروع کنيم و به ليگ برتر برگرديم. طي اين هفته نشستي با حضور مسئولان باشگاه برگزار مي‌کنيم و درباره فصل بعد و چگونگي بستن تيم بحث مي‌کنيم.

ايرانمنش همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا باشگاه مس تمايل دارد فهرست مبالغ قراردادهاي اعضاي تيم خود را منتشر کند يا خير، گفت: من در زمينه قراردادهاي بازيکنان فوتبال در ايران بحث‌هاي زيادي دارم. يک بار هم به تاج گفتم که فوتبال براي ما ورزشي اقتباسي است که از خارج آورده‌ايم و بهتر است در تک تک زمينه‌هاي آن هم از کشورهايي که قدمت بيشتري در اين رشته دارند الگوبرداري کنيم.

مديرعامل مس کرمان تصريح کرد: به طور مثال در ليگ برتر انگليس بازيکنان به صورت هفتگي پول مي‌گيرند اما اينجا ما در ابتداي فصل بخش زيادي از قرارداد را به بازيکن مي‌دهيم و در مقطعي از فصل بازيکن کاملا بي‌انگيزه مي‌شود. بايد در ايران هم به بازيکنان به صورت هفتگي يا ماهيانه پول بدهيم تا آنهايي که مسائل مالي برايشان اهميت دارد، دچار بي انگيزگي نشوند.

او گفت: بازيکنان ما براي اين فصل تسويه حساب کرده‌اند و ديگر مهم نيست که چه بازيکني چقدر گرفته است. ضمن اينکه ما در حال حاضر آنقدر گرفتاري و مشکلات درباره ساختارسازي و برنامه‌ريزي براي فصل بعد داريم که ديگر فرصتي براي اين کارها نداريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها