کد خبر: ۲۱۵۸۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حسين فرکي را به آژاکس و بارسلونا هم نمي‌دهيم و براي اينکه از فولاد نرود، او را ممنوع‌الخروج مي‌کنيم!

 

حسين ابن‌قاسم در مورد مراسم بازگشت بازيکنان فولاد خوزستان به اهواز گفت: واقعا استقبال پرشکوهي از بازيکنان به عمل آمد. جشن باشکوهي بود.

به گزارش فارس، وي افزود: اتوبوس حامل بازيکنان فولاد خوزستان مسير 10 کيلومتري را در 4 ساعت طي کردند. ترافيک عجيبي در اطراف ورزشگاه وجود داشت و واقعا از حضور مردم تعجب کردم. قهرماني مبارک مردم اهواز باشد. اين موفقيت حق هواداران بود و قهرماني را به عنوان هديه‌اي کوچک از طرف اعضاي فوتبال خوزستان به هواداران تقديم مي‌کنم.

وي افزود: قهرماني فولاد خوزستان حاصل زحمت و تلاش مديريت و ارگان‌هاي مختلفي بود. مسئولان در همه حال کمک باشگاه بودند و در اين قهرماني نقش داشتند.

همچنين حسين فرکي و کادر فني او به همراه اعضاي تيم که مدت‌ها از خانواده خود دور بودند تلاش زيادي کردند تا اين قهرماني به دست بيايد.

سرپرست فولاد خوزستان عنوان کرد: عده‌اي از هواداران به صورت خودجوش به تبريز آمدند. حضور آنها در ورزشگاه روحيه تيم را بالا برد. بدون شک رفتار هواداران فولاد خوزستان بعد از بازي مقابل استقلال در کسب اين قهرماني تأثيرگذار بود. هواداران بعد از باخت تيم را تشويق کردند و اين اتفاق روحيه تيم را بازگرداند. مگر مي‌شد در آن شرايط تيم را جمع کنيم و به سرعت با حضور مقابل گسترش فولاد به پيروزي برسيم. تنها عاملي که در اين موفقيت تأثير گذاشت حضور خوب هواداران بود.

ابن قاسم در مورد پاداش قهرماني فولاد خوزستان عنوان کرد: در اين مورد هيأت مديره بايد تصميم‌گيري کنند، هنوز پاداش مشخص نشده و به زودي در اين مورد تصميم مي‌گيريم.

سرپرست فولاد خوزستان در پاسخ به اين سؤال که اين تيم يک بار پس از قهرماني به ليگ دسته اول صعود کرد، خاطر نشان کرد: اين مسئله قابل توجه مديران باشگاه باشد. اميدواريم با برنامه‌ريزي که مي‌کنند در اين رابطه تصميم درستي گرفته شود تا تيم به مشکل نخورد.

ابن‌قاسم در مورد اينکه وضعيت تعامل با تيم ملي به کجا انجاميد، عنوان کرد: در اين مورد امروز با حسين فرکي و سيف‌الله دهکردي جلسه‌اي برگزار مي‌کنيم تا هر چه زودتر به جمع‌بندي برسيم. به هر حال در آسيا نيز فولاد ايران را داريم و آنجا هم بحث ملي است.

وي در مورد اينکه آيا حسين فرکي در اين تيم مي‌ماند، خاطر نشان کرد: حکم جلب فرکي را دارم! بارسلونا و آژاکس هم فرکي را بخواهند اين مربي با ما مي‌ماند. فرکي را ممنوع‌الخروج کردم و اجازه نمي‌دهيم او جاي ديگري برود!

ابن‌قاسم در پايان با اشاره به اينکه قهرماني فولاد خوزستان در تبريز حکمتي داشت، عنوان کرد: امسال 3 بار به تبريز رفتيم. در دو بار اول در اين شهر با مشکل روبرو شديم و جام حذفي را از دست داديم. وقتي تکليف قهرماني ما منوط به ديدار مقابل گسترش فولاد شد پيش خودم گفتم اين مسئله حکمتي دارد و براي بار سوم حتما با شادي به شهرمان باز مي‌گرديم. خدا را شکر اين اتفاق افتاد. همه مي‌گفتند ما روي کاغذ قهرمان مي‌شويم اما من مي‌گفتم اين اتفاق روي زمين مي‌افتد و ديديد که در هفته آخر به اين موفقيت رسيديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها