کد خبر: ۲۱۵۸۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
برنامه ديدارهاي دوستانه تيم ملي فوتسال ايران مشخص شد.

 

تيم ملي فوتسال ايران اردوي آمادگي خود را براي حضور در جام ملت‌هاي آسيا دنبال مي‌کند. اين تيم 28 فروردين‌ماه عازم تاشکند خواهند شد تا 2 ديدار دوستانه مقابل تيم ملي فوتسال اين کشور داشته باشد.

پس از آن ملي‌پوشان 31 فروردين به روسيه سفر مي‌کنند تا 3 ديدار دوستانه با تيم‌هاي باشگاهي اين کشور برگزار کنند. تيم ملي پس از اين ديدارهاي دوستانه 4 ارديبهشت به ايران باز خواهد گشت و سپس 8 ارديبهشت‌ماه براي حضور در جام ملت‌هاي آسيا عازم ويتنام خواهد شد.

برنامه تيم ملي فوتسال ايران به شرح زير است:

28 فروردين سفر به ازبکستان

29 و 30 فروردين ديدار با تيم ملي ازبکستان

31 فروردين سفر به روسيه

اول ارديبهشت ديدار با نوريل نيکل

دوم ارديبهشت ديدار با دينا

سوم ارديبهشت ديدار با ميتيسچي

چهارم ارديبهشت بازگشت به ايران

هشتم ارديبهشت سفر به ويتنام

سيدرضا افتخاري، رئيس کميته فوتسال در مورد شرايط تيم ملي به فارس گفت: بازيکنان تمرينات خود را به خوبي دنبال مي‌کنند و ما براي 25 بازيکن ويزا گرفته‌ايم که در پايان اسامي 14 بازيکن را براي حضور در جام ملت‌هاي آسيا اعلام خواهيم کرد.

وي در مورد اينکه آيا قرارداد کادرفني تيم ملي تا پايان امسال تمديد شده است يادآور شد: ما قرارداد خسوس را تمديد کرده‌ايم اما به او گفته‌ايم که بايد در جام ملت‌هاي آسيا نمره قبولي را کسب کند. ما از خسوس بالاتر از قهرماني در آسيا را انتظار داريم و توقع‌مان اين است که جزو 4 تيم برتر جهان قرار بگيريم. خود او هم به اين موضوع واقف است.

رئيس کميته فوتسال در مورد اينکه تيم ملي در رده‌بندي تيم‌هاي جهان سقوط داشته و در رده هفتم قرار گرفته است گفت: به علت حضور آرژانتين در جام آمريکاي جنوبي و بازي‌هايي که اين تيم انجام داده باعث شد تا اين تيم جاي ايران را بگيرد اما ما پس از برگزاري جام ملت‌هاي آسيا به رده ششم بازخواهيم گشت و يا حتي رتبه بهتري را از آن خود مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها