کد خبر: ۲۱۵۶۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
ستاره آرژانتيني خط حمله منچسترسيتي مي‌تواند در بازي حساس تيمش برابر قرمزپوشان مرسي‌سايد به ميدان برود.
رسانه‌هاي انگليسي از احتمال زياد حضور سرخيو آگرو، مهاجم تيم فوتبال منچسترسيتي براي مصاف حساس تيمش با ليورپول در هفته سي‌وچهارم ليگ برتر خبر داده‌اند.

ليورپول، صدرنشين جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس، فردا شب (يکشنبه) در حالي ميزبان منچسترسيتي است که براي حفظ جايگاهش در جدول و اميدوار ماندن به کسب اولين قهرماني‌اش در ليگ برتر انگليس از سال 1990، ملزم به شکست ميهمان خود است. غيبت سرخيو آگرو، مهاجم آرژانتيني سيتي مي‌توانست کار ليورپول را براي رسيدن به اين هدف آسان‌تر کند اما اکنون گفته مي‌شود که ستاره پيشين اتلتيکومادريد آماده شده و در آنفيلد مي‌تواند به ميدان برود.

آگرو چند ماه است که از مصدوميت همسترينگ رنج مي‌برد و از ابتداي سال ميلادي جاري، در ليگ برتر تنها يک ساعت به ميدان رفته است. او که آخرين بازي خود را 12 مارس 2014 (دقيقاً يک ماه پيش) در شکست خانگي تيمش برابر بارسلونا در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا انجام داد، همچنان با 15 گل در 17 بازي برترين گلزن من‌سيتي محسوب مي‌شود و ظاهراً فرداشب اين فرصت را دارد که بر تعداد گل‌هايش اضافه کند.

مانوئل پيگريني، سرمربي منچسترسيتي درباره شانس حضور آگرو در ديداري که از آن به عنوان نبرد تعيين‌کننده قهرمان فصل جاري ليگ برتر ياد مي‌شود، گفت: وضعيت سرخيو خوب است. او تمام هفته را در کنار ساير اعضاي تيم تمرين کرد و به همين دليل مشکلي براي حضور در ميدان ندارد. بازگشت او به ترکيب تيم بسيار اهميت دارد. آگرو بازيکن تراز اولي است و کار دفاع حريف را سخت مي‌کند.

منچسترسيتي در شرايطي به خانه ليورپول مي‌رود که با بازي کمتر نسبت به اين تيم، در فاصله 4 امتيازي آن در رده سوم جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها