کد خبر: ۲۱۵۶۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم پيشين تيم ملي ايران گفت: قهرماني فولاد با فرکي در ليگ برتر، قهرماني مربيان سالم فوتبال ما محسوب مي‌شود.
وحيد هاشميان ستاره پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان با کسب نمره قبولي در امتحان ورودي دوره مربيگري پروليسانس بوندس‌ليگا وارد عرصه جديدي از دوران مربيگري حرفه‌اي خود شد.

هاشميان در اين باره گفت: سالانه درخواست‌هاي بسياري براي شرکت در اين کلاس از سرتاسر آلمان ارسال مي‌شود. امسال مسئولان پس از بررسي درخواست‌ها و مدارک ارسالي، 61 نفر را در فهرست امتحان قرار دادند که من نيز از طريق فدراسيون فوتبال آلمان مورد تاييد قرار گرفتم. اين امتحان طي 3 روز به‌صورت کتبي، شفاهي و عملي برگزار شد و در نهايت 24 نفر از جمله من براي شرکت در کلاس‌هاي فصل 15-2014 برگزيده شدند.

وي در مورد مدت زمان و ميزان اهميت اين کلاس‌ها عنوان کرد: براي مربيگري در بوندس‌ليگاي يک، 2 و 3 بايد چنين مدرکي داشته باشيد. مدت زمان برگزاري اين کلاس‌ها 10 ماه است. البته دوره پروليسانس در کشورها و کنفدراسيون‌هاي مختلف متفاوت بوده، اما در آلمان اين کلاس بسيار جدي و مدت زمان آن از همه جاي دنيا بيشتر است.

ستاره پيشين تيم ملي کشورمان در ادامه در خصوص قهرماني تيم فوتبال فولاد خوزستان در ليگ برتر گفت: اين قهرماني را به مردم خوب خوزستان، مسئولان، کادر فني، بازيکنان و حسين فرکي سرمربي بااخلاق، زحمتکش و بي‌ادعاي فولاد، تبريک عرض مي‌کنم. قهرماني او در ليگ برتر، قهرماني مربيان سالم فوتبال ما محسوب مي‌شود. اين موفقيت دريچه‌اي شد براي مربياني که سالم کار مي‌کنند و از حمايتي برخوردار نيستند. فولاد با داشتن رقباي بسيار سرسخت که هزينه‌هاي گزافي صرف کرده بودند، قهرمان ليگ سيزدهم شد. من اين برد را به همه مربيان سالم ايران تبريک مي‌گويم. حسين فرکي نشان داد که با سختکوشي و تلاش در چنين فضايي هم مي‌توان کار کرد و قهرمان شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها