کد خبر: ۲۱۵۶۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: فصل بسيار دشواري را سپري کرديم و در بازي آخر نيز تمام تلاشمان براي گرفتن سهميه بود که اين اتفاق رخ نداد.
ميرشاد ماجدي در مورد آخرين ديدار اين فصل استقلال اظهار کرد: به نظرم اصلا بازي خوبي را در مقابل تراکتورسازي به نمايش نگذاشتيم. در اين بازي با تفکر پيروزي پا به ميدان گذاشته بوديم ولي از آنچه فکر مي‌کرديم بسيار فاصله داشتيم. تمام تلاشمان اين بود که بدون نگاه به ديگر بازي‌ها حتي اگر قهرمان نشديم، سهميه آسيا را کسب کنيم که متاسفانه اين اتفاق رخ نداد و نتوانستيم بازي خودمان را به خوبي انجام دهيم.

به گزارش ايسنا، سرپرست تيم استقلال با بيان اين که نبود برخي از بازيکنان در ترکيب اين تيم تاثير زيادي در کسب اين نتيجه‌ داشته، افزود: براي مثال نبود بازيکني همچون آندرانيک تيموريان در اين بازي بسيار بر عملکردمان تاثيرگذار بود. ما براي پيروزي پا به ميدان گذاشتيم ولي پس از اين که گل دوم را دريافت کرديم سعي در به تساوي کشيدن بازي داشتيم که اين اتفاق رخ نداد. به نظرم استقلال در مقابل تراکتورسازي بازدهي لازم را نداشت.

او در پاسخ به اين سوال که مديرعامل باشگاه استقلال گفته سال آينده در اين تيم نمي‌ماند نيز گفت: از جزئيات اين خبر اطلاعي ندارم. همانند شما شنيده‌ام که آقاي فتح‌الله‌زاده سال ديگر در استقلال نمي‌ماند ولي استعفا نيز نمي‌دهد.

ماجدي در مورد فصل سپري شده نيز گفت: فصل بسيار سخت و دشواري را سپري کرديم اما فراموش نکنيد که کساني که در پشت ميز و در تلويزيون در مورد مديريت استقلال صحبت مي‌کنند، برداشت کاملا درستي از اين تيم ندارند. کار عملي بسيار متفاوت از صحبت‌هايي است که مي‌توان کرد. در مجموع تيمداري براي مديري که پول چنداني در اختيار ندارد کار بسيار دشوار و طاقت فرسايي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها