کد خبر: ۲۱۵۵۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
تیم ذوب‌آهن پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر فراز و نشیب در هفته پایانی لیگ سیزدهم عاقبت به خیر شد تا فوتبال اصفهان همچنان دو سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات لیگ برتر فصل سیزدهم در شرایطی به پایان رسید که پایان نسبتاً خوشی برای فوتبال اصفهان داشت.

تیم ذوب‌آهن که لیگ سیزدهم را با فراز و نشیب‌های زیادی سپری کرد، در هفته پایانی این مسابقات توانست با غلبه بر تیم راه‌آهن و با قرار گرفتن در رده سیزدهم جدول رده‌بندی، در لیگ برتر ماندنی شد تا در فصل آینده نیز یکی از نمایندگان اصفهان در لیگ برتر باشد.

ذوبی‌ها لیگ را متزلزل آغاز کردند و در طول فصل سه بار درگیر تغییر مربی شدند اما در نهایت پایان خوشی داشتند، با این حال دلیل نمی‌شود که با بقای این تیم فراموش کنیم نماینده اصفهان چه فصل پر دلهره‌ای را پشت سر گذاشت.

تیم ذوب‌آهن در لیگ برتر دوازدهم از ابتدای فصل تا پایان آن درگیر سقوط به دسته پایین‌تر بودند و انتظار می‌رفت از این تجربه درس گرفته و اجازه ندهند در لیگ سیزدهم چنین سرنوشتی برایشان تکرار شود اما در لیگ تازه به پایان رسیده نیز این شرایط برای تیم اصفهانی یک بار دیگر تکرار شود.

ذوب‌آهن در دو لیگ گذشته نتوانسته نتایجی کسب کند که مورد انتظار هوادارانش باشد اما از باشگاهی با سابقه ذوب‌آهن و امکاناتش، انتظارات به مراتب بیشتری وجود دارد و از همین امروز مدیریت باشگاه باید برنامه‌ای را برای خداحافظی ذوب‌آهن با شرایط اخیر تدوین کند زیرا فوتبال اصفهان یک فصل دیگر ظرفیت درگیر بودن با بحث سقوط و دلهره از دست دادن یکی از نمایندگانش را ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها