کد خبر: ۲۱۵۳۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
پدر شهید احمدی روشن گفت: یکی از ایراداتی که نمایندگان و مردم به مذاکرات داشتند این بود که متن توافق نامه مستور بوده و دولت مردان مردم را محرم خود نمی دانستند علی رغم این که مردم ایران آنان را محرم خود می دانند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، رحیم احمدی روشن ظهر پنجشنبه در دیدار با دانشجویان در دانشگاه پیام نور گنبدکاووس گفت: باید از انرژی هسته ای در جهت صلح آمیز استفاده کنیم و تا زمانی که ملت ایران زنده به اسلامی بودن خود هستند دشمنان هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

وی بیان کرد: در ارتباط با اخراج همکاران احمدی روشن طبق آخرین اخبار و موضع گیری ها تمامی همکاران سر کار رفتند.

وی با اشاره به مستور بودن متن مذاکرات توسط دولت تصریح کرد: این معامله بین مردم و دولت مردان پایا پای نبود، در آینده ای نزدیک امیدواریم متن توافق نامه به صورت شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد.

احمدی روشن خاطرنشان کرد: در برداشت خودمان در مورد اقتصاد مقاومتی باید دلگرم باشیم و فرهنگ مقاومتی مانند اقتصاد مقاومتی را بیاد راه اندازی کنیم.

وی افزود: حاکمیت ایران اسلامی و مردم نشان از فرهنگ مقاومتی است، توجه کنید ادیان و مذاهب دیگر نیز برخی از آداب و فرهنگ اسلامی را رعایت می کنند، مانند عزاداری اهل تسنن در ایام محرم و عاشورا که باید به این موضوع افتخار کنیم.

وی بیان کرد: در فرهنگ مقاومتی باید دستورات خداوند جزء به جزء رعایت شود، نباید بگذاریم استکبار به این کتاب و اسلام کوچکترین خدشه ای وارد کند.

احمدی مقدم تصریح کرد: وارد شدن فرهنگ وارداتی می تواند فرهنگ ما را تو خالی نماید اگر فرزندان با فرهنگ مقاومتی رشد یابند با وجود کفر در تمامی دنیا آنان راه حق را دنبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه جوانان ما برای نشان دادن تجدد، فرهنگ وارداتی را اعمال می کنند، تمام ایرانیان جدا از هر گونه ادیانی باید دست به دست هم دهند از فرهنگ وارداتی جلوگیری کنند.

وی در توصیه به دانشجویان گفت: دانشجویان احترام به پدر و مادر، سربازی در حق مملکت خویش، به یاد داشتن ولایت در تمام مراحل زندگی را همواره رعایت کنند.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: دلگرمی ما خانواده شهدا ابتدا به رهبر و سپس ملت و مردم ایران بخصوص جوانان دانشجو است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها