کد خبر: ۲۱۵۳۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
بازیکن خط میانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: «در هفته پایانی لیگ برتر ماندن خود را قطعی خواهیم کرد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از برنا ، قاسم حدادی فر درخصوص شرایط ذوب آهن اظهار داشت: «خوشبختانه در بازی مقابل داماش گیلان توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم و تا حدودی شرایط خود را در جدول بهتر کنیم. داماش تیم خوبی بود و همانند ما برای فرار از سقوط به برد نیاز داشت اما این اجازه را به آنها ندادیم و به پیروزی رسیدیم.»

 

وی درباره کار با فیروز کریمی هم اظهار کرد: «کریمی مربی با تجربه ای است و با این که تازه به تیم آمده اما توانسته تفکرات خود را تحمیل کند و بازیکنان هم از این بابت رضایت دارند.»

 

بازیکن ذوب آهن درمورد دیدار با راه آهن در هفته پایانی گفت: «راه آهن در بازی خود موفق شد پرسپولیس را متوقف کند و به نوعی شانس قهرمانی سرخپوشان را کم کند. با این اوصاف قطعا دیدار آسانی نخواهیم داشت و به دنبال این هستیم تا هر سه امتیاز را بگیریم و بقای خودمان را در لیگ برتر قطعی کنیم.»

 

حدادی فر درباره آینده اش هم افزود: «فعلا تصمیم خاصی نگرفته ام و بعد از اتمام لیگ در این باره تصمیم گیری می کنم. با این وجود احتمال ماندنم در ذوب آهن کم است و به پیشنهاداتم فکر خواهم کرد.»

 

وی در مورد تیم ملی نیز گفت: «اگر شایستگی اش را داشته باشم و خدا بخواهد در لیست تیم ملی قرار می گیرم و اگر هم نشد برای سایر بازیکنان آرزوی موفقیت می کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها