کد خبر: ۲۱۵۲۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال از تصمیمش مبنی بر خداحافظی از دنیای فوتبال خبر داد.

کیانوش رحمتی که برای بازی اتکا به گرگان سفر کرده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام خبر خداحافظی از دنیای فوتبال گفت: تصمیم خودم را گرفته ام و قصد دارم جای خود را به جوان ترها بدهم. البته می خواهم با چند پیشکسوت استقلال مشورت کنم اما تصمیم خودم بر خداحافظی است.

وی افزود: مصدومیت های زیاد و طولانی مدت در یکی دو سال اخیر باعث شد چنین تصمیمی بگیرم و حتی اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم نظرم را تغییر نمی دهم.

رحمتی تصریح کرد: می خواهم از این به بعد به خانواده و مسائل دیگر بیشتر برسم، البته دیر یا زود باید چنین تصمیمی گرفته می شد.

جباری آینده نگری کرد

بازیکن سابق استقلال تهران در مورد خداحافظی ناگهانی مجتبی جباری از حضور در تیم ملی خاطرنشان کرد: من فکر می کنم به خاطر فشاری که در دو سه ماه اخیر در اردوهای مختلف در اتریش و افریقا متحمل شد تصمیم بر خداحافظی گرفت.

رحمتی افزود: جباری آینده نگری کرد و به فکر خانواده اش بود که چنین تصمیمی گرفت، شاید یک عمر زندگی اش را باید تاوان این دو سه ماه را می داد.

وی اظهار داشت: احتمال مصدومیت جباری در بازی های جام جهانی واقعاً زیاد بود وگرنه رویای هر بازیکنی است که در جام جهانی بازی کند حتی لیونل مسی.

اتکا گلستان فصلی رویایی پشت سر گذاشت

کیانوش رحمتی که نسبت فامیلی با عیسی ساورسفلی سرمربی تیم اتکا گلستان دارد، درباره عملکرد این تیم در رقابت های لیگ دو فوتبال گفت: اتکا این فصل تیم یکدستی بود و همه با جان و دل بازی می کردند، من دوبار برای تماشای بازی های این تیم به استادیوم آمدم که هر دو بار با پیروزی این تیم همراه شد.

وی افزود: می دانم که اتکا همه بازی های خانگی اش را برده و فقط یک گل در خانه دریافت کرده است و فکر می کنم که یک فصل رویایی را پشت سر گذاشت. به نظر من این شرایط هر 10 سال یکبار اتفاق می افتد.

رحمتی در مورد صعود زودهنگام اتکا به لیگ دسته یک نیز گفت: واقعاً خسته نباشید می گویم به همه اعضای تیم از مدیریت تا بازیکنان و کادر فنی که توانستند این کار بزرگ را انجام بدهند. مطمئناً آمدن اتکا به لیگ یک باعث افزایش هیجان و رونق فوتبال در گلستان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اتکا با بدشانسی فصل گذشته سقوط کرد اظهار داشت: من فصل گذشته هم نتایج اتکا را دنبال می کردم و حتی در آخرین بازی خانگی حاضر بودم. اگر آن بازی را می بردند بقای شان قطعی بود اما مساوی کردند و در نهایت با گل زده کمتر به دسته دو سقوط کردند.

وی خاطرنشان کرد: الان امیدوارم که از این تیم حمایت و تیم خوبی روانه مسابقات لیگ دسته یک شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در مورد ظرفیت فوتبال گلستان تصریح کرد: ظرفیت فوتبال در گلستان در حال حاضر به اندازه لیگ یک است و با برنامه ریزی مناسب می تواند طی 3 سال آینده به لیگ برتر صعود کند.

امیدوارم "آزمون" به تیم های بزرگ دنیا بپیوند

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان درباره پیشنهاد تیم های بزرگ دنیا به "سردار آزمون" که اصالتاً گلستانی است اظهار کرد: اگر سردار به تیم های بزرگی که خواهان او هستند ملحق شود ابتدا افتخاری برای کل فوتبال کشور و حتی قاره آسیا و سپس برای فوتبال گلستان کسب کرده است.

رحمتی در این باره افزود: با پیشرفتی که وی در تیم روبین کازان روسیه داشته امیدوارم خیلی زود بتواند به سطح اول فوتبال دنیا برسد.

ساورسفلی در آرامش تصمیم گیری کند

وی در مورد تصمیم سرمربی اتکاگلستان مبنی بر کناره گیری از هدایت اتکا نیز گفت: آقای ساورسفلی این مدت فشار زیادی را تحمل کرده و باید در آرامش تصمیم گیری کند زیرا خداحافظی از مربی گری اتکا موضوع بسیار مهمی است.

رحمتی افزود: اهالی فوتبال چه به عنوان بازیکن یا مربی خیلی سخت می توانند مانع کشیده شدن تاثیرات فوتبال به خانواده خود شوند و هر چقدر که سعی می کنند کنترل کنند بازهم به ناچار به خانه و خانواده سوق داده می شود.

گفتنی است کیانوش رحمتی 35 ساله سابقه بازی در تیم های استقلال تهران، پاس، سایپا و مس کرمان را در کارنامه دارد و همچنین 9 بازی برای تیم ملی انجام داده است. قهرماني مسابقات فوتبال غرب آسيا در سال 2008 و عنوان بهترین گلزنی در آن مسابقات به همراه تيم ملي ايران و قهرمانی جام حذفی در سال 91 به همراه استقلال تهران از جمله افتخارات این بازیکن مازندرانی کشورمان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها