کد خبر: ۲۱۵۲۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
مدافع سابق تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که آبی پوشان با توجه به بازی خانگی برابر تراکتورسازی و بازی خارج از خانه سایر مدعیان، از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است.

جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو» درباره هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور گفت: این برای نخستین بار است که 4، 5 تیم در کورس قهرمانی هستند و برای رسیدن به جام تلاش می کنند. همین مساله نیز هفته آخر را جذاب تر از همیشه کرده است. در بین مدعیان قهرمانی فقط استقلال در ورزشگاه خانگی اش به میدان خواهد رفت و نفت، فولاد و همچنین پرسپولیس خارج از خانه و در زمین حریف بازی دارند. همین مساله شانس قهرمانی آبی پوشان را با توجه به برخورداری از حمایت تماشاگر افزایش می دهد.

 

وی افزود: استقلال می توانست زودتر از اینها به قهرمانی برسد، اما امتیازات بدی را از دست داد. با این حال دیگر نباید به اتفاقات گذشته فکر کرد. مهم این است که استقلال الان شانس زیادی برای قهرمانی دارد و اگر حواس خود را جمع کند، رسیدن به یک افتخار دیگر دور از دسترس شاگردان قلعه نویی نیست.

 

مدافع سابق تیم ملی گفت: قهرمانی استقلال در لیگ آرزوی هر هواردار این تیم است، اما طرفداران باید بدانند که قهرمانی تیمشان در گرو نتیجه نگرفتن نفت و فولاد است. نفت امسال به عنوان تیمی که کمترین تماشاگر را داشته، توانسته نتایج خوبی بگیرد. همین مساله می تواند در هفته آخر نیز تکرار شود. فولاد نیز بازی سختی در تبریز مقابل گسترش فولاد ندارد و می تواند به سه امتیاز برسد. بنابراین، این دو تیم را نیز باید همچنان مدعی دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها