کد خبر: ۲۱۵۰۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: فوتباليست‌ها به پولشان نمي‌رسند و هر فصل درصد بالايي از مبلغ قرارداد پرداخت نمي‌شود.
محمد قاضي در حاشيه تمرين استقلال در مورد ديدار با تراکتورسازي گفت: يکي از مهمترين بازي‌هاي ماست و انشالله که بتوانيم بازي خوبي انجام بدهيم و سه امتياز را بگيريم و شرايط هم به نفع ما رقم بخورد. در چند هفته گذشته شرايط ما در جدول خراب شد اما اميدوارم که خدا کمک کند و همه چيز به نفع ما تمام شود.

به نقل از فارس، وي درباره اينکه فکر مي‌کنيد که استقلال قهرمان شود يا نه،‌ گفت: تلاش مي‌کنيم تا قهرمان شويم ما همه تلاش خودمان را انجام خواهيم داد و هرچه خدا بخواهد همان مي‌شود.

قاضي در مورد مشکلات مالي استقلال گفت: مشکلات بوده و هميشه هست. قسمتي از قرادادمان مانده که نگرفتيم اما با تمام وجود تلاش خواهيم کرد تا استقلال موفق شود و هواداران را خوشحال کنيم.

مهاجم استقلال در مورد اينکه از شفاف‌سازي رقم قرارداد بازيکنان استقبال مي‌کند، گفت: رقم قراردادها مشخص است اي کاش شما به اين مسئله که فوتباليست‌‌ها هم به پولشان نمي‌رسند مي‌پرداختيد. من هنوز 360ميليون تومان از پرسپوليس طلب دارم. از ذوب‌آهن هم طلبکار هستم با اين باشگاه به توافق رسيده‌ام حتي نامه به فدراسيون هم برده‌ايم اما هيچکس جوابي به ما نمي‌دهد.

قاضي تصريح کرد: اي کاش همانقدر که بر روي مبالغ قرارداد بازيکنان تمرکز مي‌کرديد و از قراردادهاي ميلياردي صحبت مي‌کرديد به اين مسئله هم مي‌پرداختيد که ما به پولمان نمي‌رسيم هيچکس به اين مسئله توجه نمي‌کند اي کاش خبرنگاران به اين مسئله هم بپردازند که فوتباليست‌ها به پولشان نمي‌رسند، اينها شفاف‌سازي است. از مسئولان خواهش مي‌کنم به اين مسئله رسيدگي کنند تا ما بتوانيم پولهايمان را بگيريم.

مهاجم استقلال افزود: دوستان در تلويزيون مدام از دستمزدهاي ميلياردي فوتباليست‌ها سخن مي‌گويند در حاليکه خيلي از مشاغل بيشتر از ما درآمد دارند و پول مي‌گيرند آن هم در حاليکه اين مسئله در فوتبال اپيدمي شده که فوتباليست‌ها به پولشان نرسند و درصد بالايي از مبالغ قراردادشان هر فصل پرداخت نمي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها