کد خبر: ۲۱۵۰۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
خليل‌زاده:
مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: تمام 5 تيم بالاي جدول شانس قهرماني دارند و قهرماني سپاهان دست خودش نيست اما به اعتقاد من بازي سپاهان و نفت حکم فينال ليگ را دارد.
شجاع خليل‌زاده اظهار کرد: شرايط به گونه‌اي است که ديگر سرنوشت قهرماني در دست سپاهان نيست و حتي ممکن است سهميه آسيايي را نيز کسب نکنيم. تمام 5 تيم بالاي جدول شانس قهرماني دارند اما به اعتقاد من بازي سپاهان و نفت حکم فينال ليگ را دارد؛ چرا که به نوعي همه بازي‌ها تحت‌الشعاع نتيجه اين بازي هستند.

به گزارش ايسنا، وي افزود: به هر حال بايد نفت را شکست دهيم تا هم شانس قهرماني و هم شانس کسب سهميه آسيايي را داشته باشيم. نفت تيم جوان و خوبي است که از مربي کاربلدي مثل يحيي گل‌محمدي سود مي‌برد.

خليل‌زاده با بيان اين که آمادگي سپاهان بسيار خوب است، گفت: تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم. البته کمي مصدوميت دارم و معلوم نيست به بازي با نفت تهران برسم. اميدوارم بتوانم به اين بازي برسم و مثل هميشه به تيم خود کمک کنم.

مدافع تيم فوتبال سپاهان در پاسخ به اين سوال که آيا خود را در کسب برخي از نتايج ضعيف سپاهان مقصر نمي‌داند، تصريح‌ کرد: اصلا چنين صحبتي را قبول ندارم و کساني که اين انتقادها را مطرح مي‌کنند از فوتبال سررشته‌اي ندارند. من از عملکرد فني خود در سپاهان رضايت دارم و در بازي با را‌ آهن نيز تقصيري در گل دريافتي سپاهان نداشتم.

وي گفت: با سپاهان يک سال ديگر قرارداد دارم و و خدا را شکر مي‌کنم که در تيم بزرگي مثل سپاهان بازي مي‌کنم. ساختار باشگاه سپاهان قدرتمند است و همه چيز سر جاي خودش قرار دارد. قرارداد بازيکنان نيز امسال به طور متعادل پرداخت شده است و مشکل خاصي در اين خصوص وجود ندارد.

خليل‌زاده در خصوص ديگر تيم اصفهاني ليگ برتر خاطرنشان‌ کرد: اميدوارم تيم ريشه‌دار ذوب‌آهن در ليگ برتر بماند. ذوب‌آهن تيم بزرگي است و براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌کنم. قاسم حدادي‌فر و سينا عشوري دو بازيکن خوب ذوب‌آهن هستند که با آنها رابطه صميمي دارم.

تيم فوتبال سپاهان روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تيم نفت تهران مي‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها