کد خبر: ۲۱۵۰۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳

به مناسبت روز ملي فناوري هسته‌‌اي و تقاضاي مكرر بينندگان، شبكه شما بنا دارد فيلم تحسين برانگيز «تنهاي تنهاي تنها» را امشب نمايش دهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سينماخبر، اين فيلم در سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر و در بخش تجلي اراده ملي توانست با كسب 11 جايز ، ركورد دار كسب جوايز شود . اين فيلم همچنين موفق به كسب عناوين و دريافت جوايز فراواني از جمله بهترين فيلم و بهترين بازيگر (ميثم فرهومند) در بيست و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان در سال 91 شد و با تحسین منتقدان روبرو شد.

داستان اين فيلم از يك تخيل مشترك كودكانه آغاز مي‌شود، اين تخيل به رابطه‌اي عميق و فطري مي‌انجامد، فراز و فرود‌هاي اين رابطه و وابستگي آن به تاثيرات اجتماعي برنامه هسته‌اي ايران در سطح بين المللي و در نهايت گسست اين رابطه باعث كمال فكري «رنجرو» بازيگر اصلي فيلم مي شود .

«رنجرو» كودكي بوشهري با تخيلي قوي است كه براي كاركنان روسي نيروگاه اتمي بوشهر ماهي مي‌برد . وي با «الگ» كودكي روسي بواسطه يك روياي مشترك كودكانه آشنا مي‌شود. اين دو كودك هرچند زبان هم را نمي‌فهمند اما بهترين دوستان يكديگر مي‌شوند .

استفاده از یک موضوع روز، بازيگران محلي و بهره‌مندي از نمادهاي فرهنگ بومي مانند لهجه، لباس و فضاي خانه‌هاي بومي بر جذابيت فيلم مي افزايد.

بنابراين گزارش اين فيلم 20 فروردين ماه ساعت 23 از آنتن شبكه شما پخش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها