کد خبر: ۲۱۴۸۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
اشتباه در فوتبال پيش مي‌آيد. ما بعد از گل بدي كه خورديم به بازي برگشتيم و حتي از حريف پيش افتاديم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش،  هواداران پرسپوليس پس از ديدار مقابل راه آهن، نيلسون را مقصر اصلي مساوي مي‌دانستند و تمام درخشش‌هاي طول فصل اين دروازه بان را فراموش كردند.

 

دروازه بان برزيلي پرسپوليس در خصوص اشتباهات مهلكش در بازي مقابل راه آهن گفت: اشتباه در فوتبال پيش مي‌آيد. ما بعد از گل بدي كه خورديم به بازي برگشتيم و حتي از حريف پيش افتاديم. اما اگر دوباره فيلم را ببينيد روي گل دوم من اصلا ديد نداشتم. نمی‌خواهم کسی را مقصر بگیرم اما جلوی دید من گرفته شد. روی گل اول هم که واقعا مقصر بودم و عذرخواهی می‌کنم. در همان بازی هم يك توپ هم از زير طاق درآوردم كه سرم به تيرك برخورد كرد و چشمم هنوز باد دارد.

 

نيلسون با اعلام اينكه پرسپوليس هنوز شانس قهرماني و کسب سهمیه دارد، در خصوص درگيري با رضا محمدي و اينكه گفته مي‌شد پس از ديدار مقابل راه‌آهن با او بحث شديدي داشته گفت: من رابطه بسيار خوبي با رضا محمدي دارم و اصلا چنين موضوعي صحت ندارد. رضا بارها و بارها به من روحیه داده و همیشه اولین نفری بوده که من را در آغوش می‌کشید.

 

دروازه‌بان پرسپوليس در پايان در مورد ماندن يا رفتنش از پرسپوليس گفت: همه چيز به دايي بستگي دارد. اگر او بماند من هم مي‌مانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها