کد خبر: ۲۱۴۸۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
حال و هواي رختکن پرسپوليس بعد از بازي با راه‌آهن به گونه ای بود که بازيکنان این تیم مي‌گفتند تا به حال علي دايي را اينقدر ناراحت و عصبي نديده بوديم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، بازيکنان پرسپوليس مي‌گفتند تا به حال علي دايي را اينقدر ناراحت و عصبي نديده بوديم. سرمربي سرخ‌ها به قدري از تساوي تلخ تيمش مقابل راه‌آهن‌ ناراحت بود که به محض ورود به رختکن سکوتش را شکست و تک‌تک شاگردانش را توبيخ کرد.

 

پرسپوليسي‌ها که تا دقايق آخر از رقيب جلو بودند درست در لحظه آخر گل تساوي را دريافت کردند تا شانس رسيدن به مقام قهرماني را تا حدود زيادي از دست بدهند.

 

* انتقاد از نيلسون

قبل از اينکه علي دايي وارد رختکن شود بازيکنان با غرو لند فراوان نيلسون را مقصر اصلي تساوي قلمداد کردند. به محض پايان بازي سرمربي پرسپوليس در کنفرانس مطبوعاتي حاضر شد و بعد از صحبت با رسانه‌ها به رختکن رفت.

 

به همين دليل تا قبل از حضور دايي عده‌اي از بازيکنان در گوشه‌اي نسبت به عملکرد نيلسون معترض شده و اين دروازه‌بان را متهم نخست دانستند.

 

در بين معترضين دو مدافع هم حضور داشتند. يکي از مدافعان کسي است که بارها در مصاحبه‌هايش از دروازه‌بان برزيلي تعريف کرده و او را ناجي پرسپوليس دانسته اما گلي که اين سنگربان در لحظات آخر خورد باعث شد تا هم‌تيمي‌هايش با انتقادات پنهاني حسابي دلخوري‌شان را نشان دهند.

 

صحبت‌هاي بازيکنان در حالي انجام شد که اين دروازه‌بان کنار کمدش مشغول تعويض لباس‌هايش بود و اصلا نفهميد چند قدم آن‌طرف‌تر دوستانش در حال انتقاد از او هستند.

 

* به جاي استقلال براي پرسپوليس دعا مي‌کرديد

درست بعد از اين صحبت‌ها علي دايي وارد رختکن شد و از نزديکانش خواست در را ببندند تا صحبت‌هايش به بيرون درز پيدا نکند.

 

دايي گفت: «اين چه بازي‌اي بود انجام داديد؟! واقعا براي بعضي از شما که فکر مي‌کنيد حرفه‌اي شديد و هنوز نمي‌دانيد در لحظات آخر بايد چطور از گل‌تان محافظت کنيد، متأسفم. به جاي اينکه براي استقلال دعا مي‌کرديد براي پرسپوليس دعا مي‌کرديد که برنده شويد.»

 

دايي ادامه داد: «در طول هفته فقط نگران بازي با استقلال بوديد و در مصاحبه‌هايتان فقط از استقلال تعريف و تمجيد کرديد و مي‌گفتيد اميدواريم اين تيم برنده بازي شود در صورتي که خودتان يک بازي بسيار سرنوشت‌ساز داشتيد اما در حين بازي هم مدام کنار زمين مي‌آمديد و درخصوص نتيجه بازي استقلال- فولاد سئوال مي‌کرديد،‌ انگار نه انگار که خودتان يک بازي حياتي پيش رو داريد.»

 

دايي افزود: «همه‌چيز خراب شد. امسال هم قهرماني را از دست داديم. ما فقط به خودمان باختيم. اگر حواس‌تان به بازي خودتان بود شک نکنيد الان در رختکن جشن مي‌گرفتيم.»

 

* اظهارنظر بازيکنان در اتوبوس

دايي بعد از صحبت‌هايش خيلي سريع از رختکن خارج شد. بازيکنان هم در سکوت محض لباس‌هايشان را عوض کردند و براي رفتن به هتل آماده شدند. اما بعضي بازيکنان پرسپوليس همچنان براي رسيدن به مقام قهرماني اميدوارند. آنها در اتوبوس در اين مورد صحبت کرده و مي‌گفتند در فوتبال رخ دادن هر اتفاقي امکان دارد فقط بايد براي شکست استقلال و فولاد خوزستان دعا کنيم.

 

با اين حال حسين ماهيني در حالي که بسيار ناراحت بود گفت: «همه‌چيز خراب شد، خيلي اعصابم به هم ريخته است فقط سه دقيقه تا پايان بازي زمان داشتيم اما حيف شد... واقعا حيف شد...»

 

سيدجلال حسيني هم در سکوت محض نظاره‌گر صحبت‌هاي دوستانش بود و در سويي ديگر محمدرضا خلعتبري در حال دلداري به نيلسون بود. اما دروازه‌بان برزيلي در حالي که به شدت بغض کرده بود از بازيکنان معذرت‌خواهي کرد و گفت: «مقصر اين شکست من هستم، خيلي ناراحتم که نتوانستم از خوردن گل جلوگيري کنم.»

 

* بغض عباس‌زاده ترکيد

بغض عباس‌زاده هم به محض ورود به رختکن ترکيد. بازيکن شمالي پرسپوليس که چند روزي است بابت از دست دادن دو نفر از نزديکانش عزادار است بعد از جلسه با دايي تصميم گرفت مقابل راه‌آهن بازي کند.

 

او زننده يکي از گل‌هاي تيمش بود. اما اين شادي چندان دوام نداشت چرا که بعداز پايان بازي او تازه به ياد عزيزانش افتاد و به همين دليل بعد از حضور در رختکن بغضش ترکيد و گريه کرد. بازيکنان هم بعد از ديدن چهره مغموم دوست‌شان به سمت او رفته و شروع به تزريق روحيه به اين بازيکن کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها