کد خبر: ۲۱۴۷۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
مديربرنامه‌هاي سرمربي ملوان با تکذيب خبر مذاکره با باشگاه استقلال گفت: تنها چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که اسکوچيچ فصل آينده در ملوان نخواهد بود.
فيض بخش مديربرنامه دراگان اسکوچيچ سرمربي ملوان در مورد شايعه مذاکره استقلال با اين مربي براي فصل آينده گفت: برخي رسانه‌ها حتي نوشته‌اند که اسکوچيچ بر سر دو راهي استقلال و سپاهان که اين به هيچ عنوان صحت ندارد و من اين مسئله را تکذيب مي‌کنم ما هيچ مذاکره‌اي با باشگاه استقلال نداشته‌ايم و پيشنهاد رسمي هم از سپاهان نداشته‌ايم شايد برخي مي‌خواهند اين دو باشگاه که در کورس قهرماني هستند را به نوعي به دردسر بياندازند و تحت تأثير قرار بدهند.

وي ادامه داد: تنها چيزي که در مورد اسکوچيچ مي‌توانم بگويم اين است که او فصل آينده قطعاً در ملوان نخواهد ماند و حضورش در انزلي منتفي است و يک پيشنهاد رسمي هم از يک تيم مطرح قطري دارد که به خواسته قطري‌ها نام آن را فاش نمي‌کنيم.

وي در مورد اينکه اسکوچيچ در ليگ ايران مي‌ماند يا به قطر مي‌رود گفت:‌ پيشنهادهاي جسته و گريخته‌اي از چند باشگاه ايراني داشته‌ايم اما هيچکدام رسمي نبوده و بيشتر از سوي رسانه‌ها و از طريق خبرنگاران از اين مسائل آگاه شده‌ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها