کد خبر: ۲۱۴۶۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
نماينده تام الاختيار وزير ورزش در واگذاري 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس آمادگي خود را براي مناظره درباره وضعيت باشگاه پرسپوليس اعلام کرد.

 

امير رضا خادم در واکنش به انتقادات مطرح شده به طرح وزارت ورزش و جوانان براي واگذاري باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: اين سروصداها در هفته‌هاي آينده جدي و بلندتر مي‌شود اما در 2 ماهي که مسئوليت قبول کردم در جلسه با فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ به دنبال تطبيق چارچوب ليگ ايران با ليگ‌هاي حرفه‌اي دنيا براي فصل آينده هستيم.

به گزارش تسنيم، وي افزود: انتظار داريم که تغييرات پيش‌رو در پرسپوليس با سر و صدا همراه باشد اما در صحبتي که با وزير ورزش داشتم، مسئولان وزارت ورزش تصميم قطعي دارند که به يک قالب مشخص در مورد اين باشگاه برسيم و مشکلات هميشگي و دغدغه هواداران را پايان دهيم چرا که در همين هفته هاي پاياني هم شاهد حضور کم تماشاگران بوديم.

خادم در واکنش به انتقادهاي علي پروين، دايي و پنجعلي تصريح کرد: اين افراد اسطوره‌هاي فوتبال ما هستد و بايد حرمتشان حفظ شود. حتي وزير ورزش هم در جلسه عصر دوشنبه با وجود صحبت هاي انجام شده، بر اين مسئله تاکيد کرد.

نماينده وزير ورزش در واگذاري 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس تاکيد کرد: درباره جزييات صحبت نمي‌کنم چراکه اعتقاد دارم بايد حداکثر آرامش را تامين کنيم تا در هفته پاياني تيمي که استحقاق دارد قهرمان شود اما اعلام مي‌کنم بعد از پايان ليگ حاضرم با هر فرد، گروه يا تيمي که مسئله يا ادعايي دارند در فضاي رسانه گفت‌وگو کنم.

خادم که با برنامه تلويزيوني نود گفت و گو مي کرد، ادامه داد: حاضرم در همين برنامه با شفافيت و صراحت با هر فردي که مدرکي دارد صحبت کنم چراکه اين کار براي آينده بهتر فوتبال است.

وي با ابراز بي‌اطلاعي از بحث مراوده مالي ميان باشگاه پرسپوليس و برخي رسانه‌ها تصريح کرد: هيچ سندي در اين مورد نديده‌ام اما درباره قرارداد بازيکنان ميان آنچه که در سازمان ليگ ثبت شده و مورد قبول ما قرار دارد تفاوت‌هايي ديده مي‌شود.

خادم با گلايه از رسانه‌اي شدن فهرست ادعايي در مورد قرارداد بازيکنان و کادر پرسپوليس و بدون تاييد يا رد صحت اين سند گفت: انتشار اين سند در مقطع فعلي خوش سليقگي نبود، البته اصل ارقام در سازمان ليگ موجود است و دور از دسترس نيست.

وي در مورد بحث کمک 2 ميلياردي به باشگاه پرسپوليس گفت: طبق رايزني ما با فدراسيون و براي حل مشکل پرسپوليس قرار بود اين کمک از محل درآمدهاي پرسپوليس در سازمان ليگ پرداخت شود اما در ادامه کفاشيان متوجه مغايرت رقم قراردادها با ارقام ثبت شده در سازمان ليگ شد.

نماينده تام الاختيار وزير ورزش خاطرنشان کرد: با اين قراردادها در واقع برخي بازيکنان بدهکار مي‌شدند چراکه دريافتي آنها از رقم قرارداد ثبت شده بيشتر بود.

خادم يادآور شد: بعد از مطرح شدن بحث 2 ميليارد در باشگاه پرسپوليس ميزان رقم پرداختي به اعضاي تيم از اين رقم را مشخص کردند اما وقتي اين ليست به دست کفاشيان رسيد، براي او مشخص نبوده که اگر کسي که اضافه دريافت داشته و بدهکار است، قرار باشد 70 ميليون ديگر هم بگيرد، کار درستي خواهد بود يا نه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها