کد خبر: ۲۱۴۵۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
در حالی که یک نماینده حامی دولت از پیگیری جدی تشکیل فراکسیون‌‌ حامی دولت در مجلس خبر می‌دهد، احمد توکلی تصریح کرد حامیان تشکیل فراکسیون مذکور به 100 نفر نمی‌رسند.
به گزارش پایگاه 598، ابراهیم نکو در گفت‌‌وگو با ایلنا - یکی از خبرگزاری‌هایی که انشعاب در فراکسیون رهروان و ایجاد فراکسیون حامی دولت را پیگیری می‌کند- گفته است: به جد پیگیر تشکیل فراکسیون هستیم و در هفته جاری تصمیم نهایی گرفته می‌شود.
 
وی در پاسخ به این سؤال که علت تاخیر در تشکیل این فراکسیون چه بوده است گفت: پس از جلسه رئیس جمهور با فراکسیون رهروان ولایت و قول کاظم جلالی رئیس فراکسیون مبنی بر همکاری کامل این فراکسیون با دولت، سرعت تشکیل فراکسیون اعتدال کاهش یافت.
 
نماینده رباط کریم ادامه داد: رفتارهای قبلی فراکسیون رهروان ولایت حکایت از این دارد که همراهی آنها با دولت در مواضع مثبت خوب نبوده است و به همین خاطر تصمیم تشکیل فراکسیون اعتدال مجدانه پیگیری می‌شود.
 
اما احمد توکلی نماینده تهران در مصاحبه با تسنیم و درباره اخبار مربوط به تشکیل یک فراکسیون نزدیک به دولت در مجلس به نام اعتدال، گفت: فکر نمی‌کنم نمایندگانی که به دنبال ایجاد چنین فراکسیونی هستند، به نتیجه‌ای برسند.
 
وی تصریح کرد: تعداد اعضای فراکسیون نزدیک به دولت بیش از 100 نفر نمی‌شود و این مسئله برای دولت نیز خوب نیست.
 
توکلی خاطرنشان کرد: ریزش‌های رهروان به سمت دولت رفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها