کد خبر: ۲۱۴۳۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خدا را شکر که استقلال، فولاد را برد تا بازی آخر حساس شود و ما هم دیگر تشریفاتی بازی نکنیم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد نصرتی در خصوص صحبت‌های جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز که گفته بود به خاطر صحبت‌های نصرتی با وی برخورد خواهد شد، گفت: من صحبتی نکردم که این حرف‌ها به وجود بیاید مشکل خاصی هم وجود ندارد و می‌روم و با مدیر باشگاه صحبت می‌کنم و به او توضیح می‌دهم.

 

وی ادامه داد: من صحبت‌هایی که با خبرگزاری فارس انجام دادم را قبول دارم و باز هم می گویم که حساسیت بازی با العین برای خیلی‌ها در تبریز مهم نبود و شاید من به دلیل تجربه‌ای که در فوتبال دارم این حساسیت‌ها را بدانم اما بالاخره در تیم ما بازیکن جوان هم وجود دارد و شاید او این حساسیت را ندارد اما وقتی نه پاداش و نه جریمه‌ای در نظر گرفته می‌شود و حتی تبریک سال نو به بازیکنان گفته نمی‌شود جز این فکر دیگری نمی‌توان کرد البته من منظورم فقط به شخص آقای نظمی نبود و گفتم که اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل، شهردار و حتی استاندار هم ما را به حال خودمان رها کردند. صحبت های من هم فقط مالی نبود و  به شرایط بد و افتضاح زمین تمرین هم اشاره کردم.

 

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: به نظرم بحث قیاس بحث درست و مناسبی نیست چرا که مدیران عامل‌ یک سال می‌آیند و وعده می‌ دهند و می‌روند اگر این طور باشد پس من هم باید بگویم که فلان بازیکن در تیم ما بیشتر از من گرفته اما یک سوم من هم بازی نکرده است. نباید به هیچ عنوان تیم‌ها را با استقلال و پرسپولیس مقایسه کرد چرا که شرایط این دو تیم فرق دارد بحث من درباره هدف‌گذاری بود و روی حرف‌های شما صحه گذاشتم که انگار بعد از قهرمانی ما در جام حذفی خیلی‌ها اشباع شدند.

 

نصرتی در ادامه درباره دیدار دیروز تیم‌های تراکتورسازی و استقلال خوزستان هم اظهار داشت: در بازی دیروز فکر می‌کنم 4-3 بازیکن ما برای اولین بار بود که در ترکیب تراکتورسازی بازی می‌کردند و دیروز تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه بود. شاید اگر مربی ما از ترکیب جوانی استفاده می‌کرد حرف‌های زشتی که به وجود آمده بود ادامه‌دار می‌شد. ما در نیمه اول باید 4 گل به این تیم می‌زدیم اما در نیمه دوم استقلال خوزستان روی ما فشار آورد که البته من فکر می‌کنم باید مثل بایرن و بارسا باشیم و از این تیم‌ها الگو بگیریم که وقتی یک گل از حریف‌مان جلو هستیم اشباع نشویم و برای زدن گل‌های بیشتر برویم.

 

وی در مورد دیدار این هفته تراکتورسازی مقابل استقلال که به نوعی تکلیف قهرمان لیگ برتر را مشخص می‌کند، گفت: خدا را شکر که استقلال فولاد را برد تا بازی آخر حساس شود و ما هم دیگر تشریفاتی بازی نکنیم. امیدوارم که بازی قشنگی از آب دربیاید و تماشاگران لذت ببرند. استقلال الان قهرمانی دست خودش است و به همین دلیل فکر می‌کنم بازی هفته آخر برای این تیم حساس‌تر است چرا که آنها استرس دارند اما ما بی‌استرس بازی می‌کنیم.

 

نصرتی در پایان درباره اینکه آیا تراکتورسازی و پرسپولیسی‌های حاضر در این تیم برای قهرمانی پرسپولیس مقابل استقلال بازی می‌کنند یا نه، افزود: ما نه به پرسپولیس و نه به فولاد یا نفت تعهد داریم بلکه فقط به تراکتورسازی متعهد هستیم و با همه وجود برای این تیم بازی می‌کنیم اما اینکه بعدش چه سرنوشتی رقم بخورد دست ما نیست اما من چون سابقه بازی در پرسپولیس دارم امیدوارم که این تیم موفق شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها