کد خبر: ۲۱۴۳۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه راه آهن گفت: بازيکنان‌مان با سختي‌هاي باشگاه ساختند و مسئولان نبايد از اين موضوع به راحتي عبور کنند.

 

صادق رئيسي‌کيا در خصوص تساوي 2 بر 2 راه‌آهن مقابل پرسپوليس اظهار داشت:‌ اين نتيجه پاسخي به مسائلي بود که در هفته‌هاي گذشته مطرح کرده‌اند، شائبه‌ها و حرف و حديث‌هايي که پس از محروميت عبدي و آشوبي به وجود آمد مواردي بود که غيرمنطقي مطرح مي‌شد و اين بيشتر به نظرم يک نوع بيماري بود.

به گزارش فارس، وي افزود: ما هم براي حيثيت خود هم براي کسب رتبه بهتر در جدول بازي خوبي مقابل پرسپوليس انجام داديم. با نتيجه تساوي که پرسپوليس مقابل ما به دست آورد تأثير شگرفي بر قهرماني گذاشتيم. کسب رتبه تک‌رقمي دور از دسترس نيست، مي‌توانيم در بازي پاياني اين امر را از آن خود کنيم.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن با اشاره به دو گلي که بازيکنانش در ديدار مقابل پرسپوليس به ثمر رساندند گفت: دو گل ما را دو بازيکن جوان‌مان که زير 23 سال هستند به ثمر رساندند گل اول را عليپور که 19 سال سن دارد به ثمر رساند و گل دوم را هم عظيمي که 23 سال سن دارد وارد دروازه پرسپوليس کرد که گل تأثيرگذاري هم بود. نشان داديم که توجه به جوانان و بها دادن به آنها چه ثمراتي در بر دارد ما جوانان زيادي داريم که خيلي از آنها روي نيمکت هستند با وجود اينکه آشوبي و عبدي را در اختيار نداشتيم اما توانستيم يک امتياز از پرسپوليس بگيريم.

رئيسي‌کيا تأکيد کرد: اين دو بازيکن کمتر از 30 ميليون دريافت کرده‌اند. بازيکنان ما با تمام مشکلاتي که وجود داشت اما با غيرت و تمام جان و دل بازي کردند. هيچ حرفي هم از اعتصاب و مسائل ديگر نزدند در حاليکه تنها تيمي بوديم که مشکلات زيادي را پشت سر گذاشتيم، در مقابل تيم‌هايي بودند که مشکلات کمتري از ما داشتند اما صحبت از اعتصاب مي‌کردند به نظرم نبايد خيلي راحت از اين موضوع عبور کنيم اگر مسائلي براي مالک به وجود آمد باعث نمي‌شود که اين ارزش‌ها نديده گرفته شود بايد مسئولان اين مسائل را ببينند و به عنوان الگو آن را ترويج کنند.

وي در مورد صحبت‌هايي که ثامن آقازماني پس از ديدار مطرح کرده و اعلام کرده که ابراهيم‌زاده او را کتک زده است، تصريح کرد: من از او خواستم که به باشگاه بيايد تا در اين‌باره صحبت ‌کنيم. بايد اين موضوع را مورد بررسي قرار دهيم به هر حال اينکه يک بازيکن سر تمرين حاضر شود يا خير در اختيار سرمربي است و ما به اين مسائل ورود نمي‌کنيم اما در باشگاه ما هم بايد شخصيت بازيکن حفظ شود و هم شخصيت سرمربي. من به سرمربي‌مان گفته‌ام که به جوان‌ها بها بدهد، اگر تيم شکست خورد پاسخش با من.

وي در مورد اينکه آيا از اين درگيري خبر داشته يا خير،‌ گفت: همواره بين انسان‌ها اختلاف سليقه و نظر وجود ندارد اما اين امر بايد در چارچوب منطقي اداره شود اگر بخواهد اين موضوع غيرقانوني دنبال شود هرکسي که باشد با او برخورد مي‌کنيم. حالا بايد هم آقازماني به باشگاه بيايد و هم ابراهيم‌زاده؛ تا در اين‌باره توضيحات آنها را بشنويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها