کد خبر: ۲۱۴۳۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور در دیدار نمایندگان عنوان کرد از مردم در خواست می‌کنیم با انصراف از دریافت یارانه نقدی ما را در صرف این اعتبارات در بخش‌های دیگر یاری کنند. وی افزود: محلی که برای برگزاری این جلسه انتخاب شده بود 30 صندلی بیشتر نداشت و تعدادی از نمایندگان سرپا و حتی پشت در ایستاده بودند که این موجبات ناراحتی برخی از نمایندگان را در پی داشت.

به گزارش پایگاه 598، کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به دیدار صبح امروز نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور، گفت: 140 تن از نمایندگان مجلس صبح امروز به منظور تبریک سال نو با حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور دیدار کردند.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری این دیدار، تبریک سال نو بود، اما در این دیدار در مورد دو موضوع سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و نیز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بین رئیس‌جمهور و نمایندگان بحث و تبادل نظر شد و رئیس‌جمهور مطالبی را در این باره بیان کرد.

همچنین حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور گفت: این دیدار 5 دقیقه‌ای و در حد تبریک سال نو بود.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور در این جلسه عنوان کرد که ما اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را آغاز کرده‌ایم و مردم باید با انصراف از یارانه نقدی به ما در صرف این اعتبارات در بخش‌های دیگر کمک کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رئیس‌جمهور همچنین گفت که از شما نمایندگان نیز می‌خواهیم در انصراف مردم از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم به ما کمک کنید.

وی افزود: محلی که برای برگزاری این جلسه انتخاب شده بود 30 صندلی بیشتر نداشت و تعدادی از نمایندگان سرپا و حتی پشت در ایستاده بودند که این موجبات ناراحتی برخی از نمایندگان را در پی داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها