کد خبر: ۲۱۴۱۸۴
زمان انتشار: ۰۰:۲۰     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
مربي بدنساز پرسپوليس مي گويد مسئولان فدراسيون فوتبال مي گويند تا پنج ميليون پول جريمه را پرداخت نکني نمي تواني روي نيمکت پرسپوليس بنشيني، در صورتي که من هيچ تواني براي پرداخت اين پول ندارم.
محمد مولايي پس از تساوي راه‌آهن مقابل پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چرا علي‌رغم اين که پس از ديدار پرسپوليس مقابل داماش اعلام کرده بوديد که محروميتم تمام شده، اما امروز نيز بر روي نيمکت پرسپوليس حضور نداشتيد؟ اظهار کرد: محروميتم پنج روز است که تمام شده. اما مسئولان تاکيد دارند تا پنج ميليون جريمه را پرداخت نکنم نمي‌توانم روي نيمکت پرسپوليس بنشينم. در حالي که من هيچ پولي از باشگاه دريافت نکرده و قادر به پرداخت اين پول نيستم. خب مسئولان مي‌توانستند پس از پرداخت پرسپوليس به من اين پول را از من بگيرند و يا اين که از حساب باشگاه کم مي‌کردند. من امروز پيش کفاشيان بودم و به او گفتم پولي نگرفته‌ام که بتوانم اين مبلغ را پرداخت کنم. او نيز نامه من را پاراف کرد و آن را به من داد تا آن را به تاج بدهم، اما او نبود و من پيش علي کاظمي رفتم که او نيز در جواب گفت که امکان چنين کاري وجود ندارد و بايد پول را پرداخت کني تا بتواني بر روي نيمکت پرسپوليس بنشيني.

به گزارش ايسنا، مربي بدنساز پرسپوليس ادامه داد: در ديدار با کاظمي گفتم خدا وکيلي پولي ندارم که بتوانم جريمه خود را پرداخت کنم. چرا که در حال حاضر به گل نشسته‌ايم، اما متاسفانه قبول نکرد. حتي يک کارمند فدراسيون جلوي من را گرفت و با لحن بدي به من گفت: "تا تو فيش را شخصا پرداخت نکني، نمي گذارم فعاليت کني و حتي بتواني در تونل ورزشگاه راه بروي!"

وي در پاسخ به اين سوال که چرا به شوراي استيناف در قبال اين حکم اعتراضي نکرديد،‌ گفت: حتي من پولي نداشتم تا بتوانم هزينه اين اعتراض را بدهم! همچنين فکر کردم تا بخواهم به استيناف اعتراض کنم و آنها جواب بدهند مهلت محروميت من تمام مي‌شود. متاسفانه مسئولان در حال حاضر با من همکاري نمي‌کنند، در صورتي که محروميتم تمام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها