کد خبر: ۲۱۴۱۷۹
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: متاسفم کسي از من نمي‌پرسد که سال بعد چه برنامه‌اي دارم. اين در حالي است که کمتر از دو ماه تا پايان قراردادم مانده است.
توني اوليويرا بعد از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل استقلال خوزستان،‌ گفت: اين پيروزي را به هواداران دو آتشه تراکتورسازي تقديم مي‌کنم. ترکيب خوبي را به ميدان فرستاديم. چند بازيکن که براي اولين بار بازي مي‌کردند خوب بودند. شهريار شيروند خيلي خوب جواب داد. در ادامه بازي از بازيکنان اصلي خود استفاده کردم اين کار براي حفظ بازيکنان در شرايط مسابقه بود.

وي افزود: متاسفم کسي از من نمي‌پرسد که سال بعد چه برنامه اي دارم. اين در حالي است که کمتر از دو ماه تا پايان قراردادم مانده است. خيلي خوشحالم يک هوادار ديگر به اين هواداران اضافه شد. نوه‌ام هم از طرفداران پرتغالي تراکتورسازي خواهد شد. امروز هم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم. باز هم در خط حمله کم‌دقتي مهاجمان ما را اذيت کرد. کريم انصاري‌فرد اگر مي‌خواهد در برزيل موفق شود بايد بيشتر از اين آماده شود. اين پيروزي را به هواداران دو آتشه تراکتورسازي تقديم مي‌کنم. ترکيب خوبي را به ميدان فرستاديم. چند بازيکن که براي اولين بار بازي مي‌کردند خوب بودند. شهريار شيروند خيلي خوب جواب داد. در ادامه بازي از بازيکنان اصلي خود استفاده کردم، اين کار براي حفظ بازيکنان در شرايط مسابقه بود.

وي افزود: متاسفم کسي از من نمي‌پرسد که سال بعد چه برنامه‌اي داري. اين در حالي است که کمتر از دو ماه تا پايان قراردادم مانده است. خيلي خوشحالم يک هوادار ديگر به اين هواداران اضافه شد. نوه‌ام هم از طرفداران پرتغالي تراکتورسازي خواهد شد. امروز هم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم. باز هم در خط حمله کم دقتي مهاجمان ما را اذيت کرد. کريم انصاري‌فرد بايد بيشتر از اين آماده شود چراکه رقابت سختي در تيم ملي با بازيکنان خط حمله دارد.

اوليويرا با درخواست از مسئولان باشگاه براي حمايت بيشتر از تيم تا تراکتورسازي بتواند از حيثيت فوتبال تراکتورسازي دفاع کند، گفت: اميدوارم از اين مرحله به راحتي عبور کنيم. اگر مقابل لخويا نتيجه بگريم صعود ما قطعي است. اين امر نشدني نيست، دو بازيکن خوب خود (کياني و احمدزاده) را نداريم اما مي‌توانيم موفق شويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها