کد خبر: ۲۱۴۱۷۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۸     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
بازيکن تيم پرسپوليس معتقد است مسئولان وزارت ورزش و جوانان بايد پاسخگوي نتايج اين تيم باشند.
مهرداد پولادي اظهار کرد: تا دقيقه 88 با غيرت بوديم، اما در دو دقيقه‌ اين بازي "بي‌غيرت" شديم. کساني هستند که دوست نداشتند ما قهرمان شويم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين در مورد پولي که قرار بود از سوي وزارت ورزش و جوانان به پرسپوليس پرداخت شود، گفت: دو ميليارد تومان قرار بود به پرسپوليس پرداخت شود که فکر مي‌کنم با اين پول تنها مي‌شد پنج درصد از مبلغ قراردادها را پرداخت کنند. خيلي‌ها روي اين پول حساب کرده بودند. وقتي قرار نيست که پولي پرداخت شود چرا به ما دروغ مي‌گويند؟ چرا به ما وعده و عيد مي‌دهند؟

وي افزود: آقاي رويانيان را کنار گذاشتند و علي پروين را بر سر کار آوردند، در صورتي که وي فقط اسمش مديرعامل است. به شمال مي‌رود و وقتي بر مي‌گردد از وزارت ورزش و جوانان پول طلب مي‌کند و آقايان هم پولي را پرداخت نمي‌کنند!

پولادي اضافه کرد: اعضاي هيات مديره هم کت و شلوار مي پوشند و جلسه مي‌گذراند و بعد از يک خوش و بش جلسه را ترک مي‌کنند . حالا انتظاري داريد نتيجه‌ بگيريم؟

وي خاطر نشان کرد: قرار بود پرسپوليس را سال 92 خصوصي کنند، چرا که اين کار صورت نگرفت، چرا همه را سر کار مي‌گذارند؟ مسئولان بايد پاسخگوي نتايج پرسپوليس باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها