کد خبر: ۲۱۴۱۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
مربي سابق تيم ملي زير 22 سال فوتبال ايران گفت: حرفم را قبلا زدم و قصد حضور به عنوان مربي در تيم ملي اميد را ندارم.
هومن افاضلي در مورد اينکه آيا پرونده 3 اردوي بررسي وضعيت بازيکنان اميد تکميل شد و در اختيار نلو وينگادا قرار گرفت عنوان کرد: پرونده‌ها را تحويل فدراسيون فوتبال و هادي آيت‌اللهي دادم ديگر اينکه آيا پرونده‌ها در اختيار وينگادا قرار گرفته يا نه در حوزه کاري من نيست. آيت‌اللهي رئيس کميته فني در اين مورد تصميم مي‌گيرد و اقدامات لازم را انجام مي‌دهد.

به نقل از فارس، وي در مورد مصاحبه آيت‌اللهي و اينکه از او به عنوان يکي از گزينه‌هاي مربيگري تيم‌ملي اميد نام برده است، خاطرنشان کرد: صحبت‌هايمان را بيان کرديم و قبلا همه‌چيز را گفتم. فدراسيون روي من سرمايه‌گذاري کرده و مي‌خواهد استفاده ببرد اما ما پيش از اين حرفمان را زديم. انسان هرروز حرفش را تغيير نمي‌دهد. قصد حضور در تيم ملي اميد را ندارم.

افاضلي در پاسخ به اين سوال که بازيکنان تيم اميد را مي‌شناسد و آيا فکر نمي‌کند حضور او در تيم‌ملي اميد موثر باشد، خاطرنشان کرد: به همين خاطر است که اطلاعات را به صورت پرونده و فايل در آورديم تا هرکسي که مي‌خواهد بتواند از آن استفاده کند. تيم‌ملي وابسته به فرد نيست هر کسي که کمي با مسائل فوتبال آشنا باشد مي‌تواند از اين اطلاعات تهيه شده استفاده کند و مشکل خاصي وجود ندارد.

وي در مورد اينکه وقتي هدايت تيم‌ملي زير 22 سال را تحويل گرفت اعلام کرد به خاطر مسائل ملي و نياز تيم‌ملي اين کار را انجام داده و آيا ممکن است اگر اينبار نيز نياز بود حضور در کادرفني را بپذيرد، تاکيد کرد: اتفاقات تيم‌ملي زير 22 سال با شرايط فعلي تفاوت زيادي دارد هدايت آن تيم را هيچ‌کس قبول نمي‌کرد. حتي من در کنفرانس مطبوعاتي خواهش کردم هر کسي که مي‌تواند هدايت اين تيم را برعهده بگيرد اما با توجه به محدوديت‌هايي که وجود داشت و به خاطر شناختي که داشتم هدايت تيم را برعهده گرفتم. در آن شرايط که همه به تيم ملي پشت کردند مسئوليت تيم ملي را پذيرفتم در حال حاضر روي هيچ‌کسي فشار نيست و حساسيت مثل آن مقطع زماني وجود ندارد. اميدوارم گزينه خوبي براي مربي‌گري تيم‌ملي اميد انتخاب شود و افراد شايسته‌تر نسبت به من براي برعهده گرفتن اين پست وجود دارند.

افاضلي در پايان گفت: براي تيم المپيک آرزوي موفقيت دارم در اردوهايي که برگزار کرديم متوجه شدم پتانسيل خوبي بين بازيکنان اين رده سني وجود دارد و تيم‌ملي توانايي رفتن به المپيک دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها