کد خبر: ۲۱۴۱۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي منچستر‌سيتي معتقد است تيمش روند رو به رشدي را شروع کرده است.

 

منچستر‌سيتي موفق شد با برتري 4 بر يک برابر ساوت‌همپتون همچنان در کورس قهرماني باقي بماند.

مانوئل پيگريني سرمربي شيليايي منچستر‌سيتي پس از برتري تيمش برابر ساوتهمپتون گفت: مي‌دانستيم بازي بسيار سختي برابر ساوتهمپتون داريم که توانستيم با پيروزي به پايان ببريم. اکنون بازي حساسي برابر ليورپول داريم که بايد بتوانيم به پيروزي برسيم که براي ما بسيار مهم است. البته وقت زيادي براي آمادگي براي آن ديدار داريم و نبايد از الان به فکر ديدار هفته آينده برابر ليورپول باشيم. معتقدم ديدار با ليورپول به تنهايي براي تعيين قهرماني مهم نيست. چهار تيم تا پايان فصل، فشار مشابهي را تحمل خواهند کرد. آنها همگي مي‌خواهند قهرمان شوند. هر چهار تيم به خوبي مي‌دانند که جدا از پيگيري نتايج رقبا، بايد همه بازي‌هايشان را ببرند.

پيگريني ادامه داد: تا پايان فصل همه چيز دست خودمان است. اين مهم است که بتوانيم آنطور که در نيمه دوم بازي کرديم، بازي کنيم زيرا فکر مي کنم نمايش فوق العاده‌اي را از خود بروز داديم. ما واقعا از کسب اين نتيجه خوشحال هستيم. در پنج بازي اخير خود، چهار پيروزي و يک تساوي کسب کرده‌ايم. شايد در ماه فوريه افت کرده بوديم اما حال به روند خوب خود بازگشته ايم.

سرمربي شيليايي منچستر‌سيتي در ادامه گفت: فکر نمي‌کنم گل دوم بازي را عوض کرده باشد زيرا ما به سرعت گل سوم را هم به ثمر رسانديم. فراموش نکنيد که بازي را 4 بر 1 برديم. اگر بازي با نتيجه يک بر صفر به پايان مي‌رسيد، مي‌شد گفت که داور در نتيجه بازي تاثير داشته است. تيم ما در نيمه نخست نتوانست بازي خوبي از خود به نمايش بگذارد اما در نيمه دوم توانستيم بازي خوبي ارائه دهيم و حريف را تحت فشار قرار دهيم. فکر مي‌کنم با کسب اين سه امتياز نشان داديم که انگيزه زيادي براي رقابت براي قهرماني داريم.

منچستر‌سيتي که از ليگ قهرمانان اروپا حذف شده تنها در ليگ برتر شانس دارد. آنها هفته آينده در حساس‌ترين ديدار هفته برابر ليورپول ديدار خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها