کد خبر: ۲۱۴۰۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
بازيکنان پرسپوليس در اقدامي بي‌سابقه عليه وزارت ورزش موضع گرفته‌اند.

 

سيد جلال حسيني در مورد مشکلات مالي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: از تمام رسانه‌ها مي‌خواهم که مشکلاتمان را به هواداران انتقال دهند. ما جز هواداران کسي را نداريم. حداقل آنها بيايند قضاوت کنند و حق ما را بگيرند.

به گزارش فارس، وي افزود: آقايان عمر فوتبالي يک بازيکن کوتاه است. نمي‌شود بگوييد يک بازيکن 10 يا 20 سال مي‌تواند بازي کند. بايد اين را بدانيد که يک فوتباليست حق دارد که براي خود برنامه داشته باشد.

سيد جلال ادامه داد: پرسپوليس مشکلات زيادي دارد خيلي از بازيکنان مثل پولادي هنوز هيچ پولي نگرفته‌اند. من با چشمان خودم ديدم که پولادي چطور در تيم ملي و حتي پرسپوليس بازي مي‌کرد و با درد وحشتناک به تيم ملي و پرسپوليس کمک کرد. او روزهاي وحشتناکي را پشت سر گذاشت بعد يک ريال هم از پرسپوليس نگرفته و حتي تيم ملي را از دست داد.

وي افزود: حتي روزي که پولادي مصدوم شد به او زنگ نزدند که بگويند حالت چطور است. واقعا در پرسپوليس چه خبر است؟ ما امسال با تمام وجود تلاش کرديم اما هيچکس نيست که درد ما را بشنود. من از رسانه‌ها خواهش مي‌کنم حرف بچه‌ها را به مردم بگويند.

حسيني تاکيد کرد: اگر چک همه بچه‌ها را جمع کنيم 30 چک برگشت خورده دارند ولي ما آنقدر بي‌معرفت نيستيم تا برويم و چک‌ها را اجرا بگذاريم و حاشيه درست کنيم. اگر تمرين نمي‌کرديم به ما مي‌گفتند بي‌معرفت يا بي‌غيرت و از اين حرف‌ها. سوال من اينجاست پس چرا هيچکس به مشکلات ما نمي‌پردازد.

حسيني يادآور شد: در تمرينات و بازي‌ها با تمام وجودمان تلاش مي‌کنيم حتي در روزهايي که هيچکس جواب ما را نمي‌دهد. من مي‌خواهم همه اين حرف‌ها را مردم بدانند که اين بازيکنان چطور براي پرسپوليس بازي مي‌کنند. دو هفته مانده ليگ تمام شود و هيچکس در شرايطي که همه تيم‌هاي فصل بعد خود را مشخص کرده اند تکليفش را نمي‌دانم و حالا ماجراهايي که براي دو ميليارد تومان پيش آوردند. اين بچه‌ها بي‌غيرت نيستند و خيلي با معرفتند اما هواداران بدانيد که هيچکس دوست ندارد مشکلات ما را بشنود و اين ماجراي پرسپوليس است.

*پيام صادقيان در خصوص وضعيت نابسامان باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: براي ما مشخص شده برخي‌ها دوست ندارند تا شرايط پرسپوليس ايده‌آل شود. در بحث مالي مشکلات زيادي داريم و واقعا در تنگنا هستيم و اذيت شده ايم. نمي‌دانم چرا کسي نيست صداي ما را بشنود.

وي افزود: من براي خودم حرف نمي‌زنم چون 40 درصد از پولم را گرفته‌ام اما برخي بچه‌ها واقعا اذيت شدند و هيچ پولي نگرفته‌اند. ماهيني کمترين دريافتي را داشته و جالب است بدانيد پولادي اصلا پولي از باشگاه نگرفته و ماجراي ماشين‌ها و بقيه داستان‌ها را هم مي‌دانيد.در ذوب‌آهن هم مشکل داشتيم ولي تا ريال آخر پول‌مان را مي‌گرفتيم. شايد دير و زود داشت اما حرف‌مان را مي‌شنيدند و سوخت و سوز نداشت.

صادقيان در پاسخ به اين سوال که آيا اين مشکلات به روحيه شما قبل از بازي‌ها تاثير مي‌گذارد يا خير، گفت: چرا نمي‌گذارد؟ سؤال من اينجاست چرا بايد قبل از بازي حساس اينطور دور هم جمع شويم و با بازيکنان صحبت کنيم. همه نگران هستند. خيلي‌ها با قراردادشان خريد کرده‌اند و روي پول خود حساب کرده‌اند.وزارت ورزش کجاست که براي ما تعيين تکليف مي‌کند؟ چرا حالا که مي‌گويد پرسپوليس براي ماست نمي‌خواهد يک سنگ کوچک از جلوي پاي اين تيم بزرگ بردارند. آقايان شروط گذاشتند. آقايان پنجعلي، دايي و همه آن را تائيد کرده‌اند. حالا حرف من اين است که آقايان زودتر به ما مي‌گفتند ما به جاي اينکه به باشگاه برويم به وزارت ورزش مي‌رفتيم و با آنها قرارداد امضا مي‌کرديم پس چرا با رويانيان قرارداد بستيم.

وي در پاسخ به سؤال ديگري که با حضور پروين مشکلات شما حل شده يا خير، اظهار داشت: چطوري حل شود؟ ما هيچ پولي نگرفته‌ايم. پروين مديرعامل باشگاه شده اما اجازه کاري ندارد. تازه در اين شرايط به مسئولان باشگاه، وزارتي‌ها پيغام و پسغام مي‌دهند که 50 درصد از قرارداد بازيکنان را تخفيف بگيريم. با چه قانون و حساب و کتابي اين حرف‌ها را مي‌زنيد؟ خودتان 50 درصد از حقوق‌تان را مي‌بخشيد؟ اي کاش زودتر مي‌گفتيد من با مدير برنامه‌ام به وزارت ورزش مي‌آمدم و پس از ديدن اين بندهاي عجيب قرارداد امضا مي‌کردم. آقايان اين پرسپوليس متعلق به هواداران است. اگر حالا که تيم براي شماست مشکلاتش را حل کنيد به نظرم ما که با تمام وجود بازي کرده‌ايم خودتان بايد جواب همه چيز را بدهيد.

محسن بنگر نيز در خصوص مشکلات باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: متاسفانه مشکلات باشگاه پرسپوليس بزرگتر از اين حرفهاست که بخواهيم بگوييم با 2 يا 3 ميليارد تومان حل مي‌شود. اين مشکلات متعلق به امروز و ديروز نيست متعلق به چند سال است که فقط اسم آن زيرمجموعه وزارت ورزش است.

وي افزود: شما فرض کنيد ما دو ميليارد تومان از وزارت ورزش مي‌گرفتيم و اين پول بايد بين 25 نفر تقسيم مي‌شد. واقعا اين چه مشکلي از پرسپوليس حل مي کرد. يعني 5 الي 10 درصد از قرارداد ما را در دو هفته پاياني ليگ مي‌دادند. آقايان بايد براي اين باشگاه فکر اساسي شود. به من گفتند 40 درصد از قراردادم را گرفته‌ام. دو ماشين دارم که هنوز سند ندارد و پدرم بدون سند و پناه بر خدا سوار مي‌شود و اين طرف آن طرف مي‌رود. در اصل من 15 درصد از قراردادم را گرفته‌ام.

بنگر ادامه داد: اگر با پرداخت دو ميليارد وزارت ورزش و هر بازيکن 60 يا 70 ميليون مي‌رسيد و آنوقت تازه بچه‌ها 20 درصد از قراردادشان را مي‌گرفتند اما واقعا مشکل همين است نه آقايان مشکل پرسپوليس عميق‌تر از اين حرف هاست که خيلي‌ها آن را نمي‌دانند. متاسفانه پيشکسوتان مديرعامل وزارت ورزش همه مي‌خواهند تا عکس‌العملي نشان مي‌دهيم و يا يک حرف مي‌زنيم ما را مقابل هواداران قرار دهد.

وي افزود: مي‌گوييم دو هفته مانده ليگ تمام شود. فکري به حال پول ما کنيد. مي‌گويند بازيکن پولکي و يا بي‌غيرت هستيم براي هواداران بازي کنيد. مگر ما خودمان زندگي و خانواده نداريم هواداران روي چشم ما جا دارند ولي نبايد خودمان را گول بزنيم. آقايان ما خرج خودمان و 10 خانواده ديگر را مي‌دهيم. ولي متاسفانه شما خيلي چيزها را نمي‌دانيد. ما امسال بدون هيچ منتي کار کرديم و افتخار مي‌کنيم تا به امروز مجاني با دل و جان براي پرسپوليس بازي کرديم. در چمن مصنوعي اردو تمرينات کم نگذاشته‌ايم و بدون هيچ چيز تلاش کرده‌ايم اما بليت برگشت به تهران را بعد از بازي با داماش نداشتيم و با اتوبوس برگشتيم. آن هم در بازي که 90 دقيقه در چمن مصنوعي بچه‌ها بدن‌درد گرفته بودند. در يکي از سفرهايمان پول پرداخت خسارت دو ميليوني اتوبوس را نداشتيم و ما را نگه داشته بودند. آيا اين‌ها را شما مي‌دانيد.

وي خاطرنشان کرد: آقايان شروط گذاشتند 50 درصد از پول سال قبلمان را تخفيف بگيرند و با مبلغي از پولمان را ببخشيم. من نمي‌فهمم ماجرا چيست و آيا اين مسائل واقعيت دارد.

وي در پاسخ سوالي که مگر اعلام نکردند مشکل ماشين‌ها حل شده و برخي از سند ماشين‌ها هم آزاد شده گفت: چه کسي قول داده منظورتان پروين است. ايشان را مدير عامل باشگاه گذاشتند جالب است بدانيد آقاي پروين نه حق امضا دارد نه حق دارد کاري براي باشگاه انجام دهد حتي يک مهر باشگاه را هم از او گرفتند. چطور اين بنده خدا مي‌تواند به ما قول بدهد که مشکل را حل مي‌کند. آقايان وزارت ورزش مگر پروين را مدير عامل نگذاشتيد پس چرا به او حق امضا و مهر باشگاه را نمي‌دهيد و جلوي همه کارها را بسته‌ايد. آيا مي‌دانيد بابت ماليات پارسال که مانده همه ما تا چند روز ديگر ممنوع‌الخروج شده‌ايم يا خواهيم شد. به خدا متوجه نمي‌شوم شايد پرسپوليس را با جاي ديگر اشتباه گرفتند.

بنگر با تقدير از حمايت هواداران نيز گفت: هواداران پرسپوليس هيچکس بالاي سر اين تيم نيست الان قرارداد ما تمام است يک هفته مانده ليگ تمام شود يک نفر نيست حرف بزند سال ديگر مي‌خواهيد بمانيد يا برويد بعدا اين بازيکنان اگر با تيم‌هاي ديگر قرارداد ببندند مي‌شوند پول‌پرست و بي‌غيرت. به ما گفتند پول ميلياردي پروشه و بنز گرفتيد. ما که در تيم اين چيزها را نديديم. متاسفانه مدير عامل تيم‌هاي ديگر اين حرف‌ها را زد و تيم خودش را با خيال راحت بست و به هدفش رساند اما به ما هيچ چيز جز تهمت نرسيد. حتي جالب است بدانيد من وقتي به پرسپوليس آمدم ماشين زير پايم را فروختم و خرج خودم کردم تا در پرسپوليس بازي کنم چون اين تيم طرفدار دارد و عاشق اين تيم هستم.

مدافع قرمزپوشان در پاسخ سوالي که به نظر شما با اين شرايط چه بلايي سر پرسپوليس مي‌آيد گفت: تا الان به خاطر هواداران آمده‌ايم اما به خدا بيشتر از اين نمي‌شود يک هفته مانده همه چيز تمام شود اگر ما قهرمان بشويم يا نشويم هيچکس 10 روز ديگر جواب سلام ما را نمي‌دهد حالا چه برسد جوابگوي حق و حقوق ما باشد. شايد کارشناسان يا پيشکسوتان گفتند اعتصاب ما کار درستي نبود پول داشته باشند ولي ما که خرج 10 خانوار را مي‌دهيم و غير از فوتبال منبع درآمد ديگري نداريم دچار مشکل شديم. شايد آقايان از جاهاي مختلف پول دربياورند شايد وزير يا معاونينش از خارج از سيستم خود هم پول دربياورند اما ما غير از فوتبال درآمد ديگري نداريم و قادر به درآمدزايي نيستيم. با ما قرارداد بستند که 100 تومان و يا 1000 ميليارد تومان روزي که اين قرارداد امضا شده بايد اين پول را بدهند.

وي افزود: من همين الان مي‌گويم با اين شرايط اگر وضعمان 50 درصد بهتر بود سه هفته پيش قهرمان بوديم. اين حرف‌ها و شرايط تاثير منفي در دو بازي آينده ما ندارد چون اگر تاثير داشت پنج هفته پيش تاثيرات منفي مي‌ديد. ما با جان و دل بازي مي‌کنيم اما اين طور نمي‌شود به خدا خودمان هم خسته شديم چون موضوع خيلي لوس شده که هر روز بخواهيم حرف بزنيم و مصاحبه کنيم اما هيچکس نيست جواب ما را بدهد ما هيچکس را به جز سرمربي تيم و هواداران نداريم و پروين هم نمي‌تواند کاري انجام دهد چون حتي مهر و امضا او را هم ممنوع کردند. آقايان اگر مي‌توانند خودشان بيايند سريع‌تر مدير عامل شوند و تکليف اين تيم را روشن کند. اصلا آقاي خادم خودت بيا مدير عامل شو تا اين تيم را زودتر جمع کنيد اصلا سوال من اينجاست من چرا بايد طلب پارسالم و پول امسال را ببخشم. من اميدوارم که يکي حرف‌هاي ما را بشنود اما مطمئنم مردم بهترين قاضي هستند و مي‌دانند چه کسي به دنبال استفاده از نام پرسپوليس است و چه کسي به دنبال سربلندي اين تيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها