کد خبر: ۲۱۴۰۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
رئيس سازمان ليگ فوتبال گفت: بحث حق پخش تلويزيوني مسابقات فوتبال را با پايان ليگ به صورت جدي پيگيري خواهيم کرد.

 

مهدي تاج در مورد نامه کفاشيان براي حضور بازيکنان دعوت شده تمامي باشگاه‌ها در اردوي تيم ملي اظهار داشت: با پايان مسابقات ليگ برتر فوتبال نشست هم انديشي با حضور مديران تمامي باشگاه‌ها برگزار خواهد شد که بحث اصلي آن کاهش هزينه‌ها، قراردادها و نقل و انتقالات است.

به گزارش تسنيم، وي افزود: در اين جلسه درباره حضور بازيکنان در اردوي تيم ملي هم صحبت خواهيم کرد. به دنبال آن هستيم که کفاشيان هم در اين نشست حضور داشته باشد تا بتوانيم بحث مربوط به حضور بازيکنان در اردوهاي تيم ملي را هم بررسي کنيم.

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران تاکيد کرد: براي ليگ آينده قصد داريم در بحث حق پخش و قراردادها نظارت ويژه‌اي انجام دهيم و بخصوص در مباحث مربوط به هزينه‌ها در فوتبال از برخي سازمان‌ها مانند سازمان بازرسي کمک خواهيم گرفت.

تاج در مورد تلاش سازمان ليگ براي دريافت حق پخش تلويزيوني خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمرکز ما بر روي 2 هفته پاياني ليگ برتر است و بعد از آن با جديت در بحث حق پخش تلويزيوني ورود خواهيم کرد. اکنون تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا مراسم آبرومندي براي اختتاميه ليگ برتر برگزار کنيم.

وي درباره مراسم انتخاب برترين هاي ليگ سيزدهم يادآور شد: اين مراسم را سازمان ليگ برگزار مي‌کند و هر بخش ديگري که قصد انجام چنين کاري را دارد بايد با سازمان ليگ هماهنگ کند.

تاج در مورد اينکه علاوه بر مديران باشگاه‌ها آيا بازيکنان هم در صورت پنهان کاري در اعلام رقم قرارداد مجازات خواهند شد به تسنيم گفت: به طور قطع با مديران متخلف برخورد خواهد شد چراکه ما قصد شفاف سازي در هزينه‌هاي فوتبال را داريم. درباره ساير موارد هم بر اساس قانون عمل مي‌کنيم اما آنچه بديهي است اينکه هيچ‌ مديري حق پنهان کاري ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها