کد خبر: ۲۱۴۰۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس صحبت‌هاي رئيس فدراسيون فوتبال را نادرست خواند و گفت که پروين شاهد تمام ماجرا است.

محمد پنجعلي در واکنش به مصاحبه علي کفاشيان مبني بر اينکه وزارت ورزش و جوانان شرطي براي پرداخت پول به پرسپوليسي‌ها نداشته و همچنين پروين و پنجعلي اعلام کردند بازيکنان اگر پول نگيرند شايد بد بازي کنند گفت: کفاشيان دروغ مي‌گويد. من و علي پروين به او گفتيم که در اين شرايط تزريق پول مي‌تواند از نظر روحي و رواني خوب باشد وگرنه 2 ميليارد تومان وقتي تقسيم شود به هر بازيکن 50،60 ميليون تومان مي‌رسد که نسبت به طلبشان پولي نيست.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: پروين شاهد است که در جلسه چه اتفاقاتي افتاد. کفاشيان براي پرداخت پول به پرسپوليس 3 شرط مطرح کرد که اصلاً منطقي نبود. مردم مي‌دانند که ما دروغ نمي‌گوييم و هيچ دليلي هم براي اين موضوع وجود ندارد. براي ما صداقت مهمتر از همه چيز است.

سرپرست تيم پرسپوليس اظهار داشت: احتمالاً مشکلي بين کفاشيان و وزارت ورزش و جوانان به وجود آمده که اينطور مصاحبه کرده وگرنه اصلاً قضيه اينطور نيست. در جلسه روز گذشته ما و کفاشيان صحبت‌هاي ديگري هم مطرح شد که دلم نمي‌خواهد آنها را باز کنم و بهتر است که باز نشود. فقط بايد بگويم من و پروين نمي‌توانيم تهمت و دروغ گفتن را هضم کنيم. انسان بايد شهامت داشته باشد و سَر حرفي که مي‌زند باشد.

پنجعلي تصريح کرد: چرا به ما پول نمي‌دهند؟ مگر متولي پرسپوليس وزارت ورزش و جوانان نيست؟ واقعاً نمي‌دانم چرا به ما پول نمي‌دهند. اين در شرايطي است که خادم اعلام کرده اين پول را به فدراسيون و سازمان ليگ دادند.

وي در خصوص اينکه برخي‌ها اعتقاد دارند که نمي‌خواهند پرسپوليس به قهرماني برسد، تاکيد کرد: دلم نمي‌خواهد در اين شرايط وارد مسائل خاصي شوم، فقط مي‌گويم که مردم شعور دارند و خيلي چيزها را متوجه مي‌شوند. وقتي کار اشتباهي انجام مي‌دهيد ديگر چهره حق به جانب نگيريد. تمام بازيکنان پرسپوليس منتظر قول آقايان بودند و حتي ما زودتر هم تشکر کرديم ولي پول ندادند.

پنجعلي ادامه داد: آقايان 3 روز پيش به ما گفتند پول به حساب سازمان ليگ ريخته شده و شنبه چک آن را تحويل مي‌دهند ولي هيچ خبري از پول نشد.

وي در پايان گفت:‌ شب گذشته پاداش پيروزي مقابل داماش در هتل بين بچه‌ها تقسيم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها