کد خبر: ۲۱۳۸۴۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
مالک اندونزيايي باشگاه اينتر تاکيد کرد که هنوز اعتماد خود به والتر ماتزاري سرمربي تيمش را از دست نداده است.
در حالي که رسانه‌هاي ايتاليايي در روزهاي اخير از برکناري والتر ماتزاري سرمربي اينتر در پايان فصل خبر دادند، اريک توهير، مالک اين تيم ايتاليايي تاکيد کرد که هنوز اعتماد خود را به سرمربي تيم از دست نداده است.

مالک اندونزيايي اينتر در نشستي خبري گفت: اينتر براي موفقيت و کسب جام برنامه‌ريزي کرده است و به والتر ماتزاري اين فرصت را مي‌دهد که افکار خود را در تيم عملي کند. مي‌خواهم اعتماد و اطمينان خود به ماتزاري را براي چندمين بار اعلام کنم. پيش از اين هم گفتم که ماتزاري اين فرصت را دارد که توانايي‌هاي خود را اثبات کند.

او افزود:‌ در پايان فصل درباره ماندن و يا رفتن بازيکنان و سرمربي تيم تصميم‌گيري خواهيم کرد. مي‌خواهيم تيمي را براي فصل بعد بسازيم که در تمام رقابت‌ها بجنگد و جزو مدعيان باشد. جام‌جهاني در راه است. بايد برنامه‌هاي خود را بر اساس اين رقابت مهم هماهنگ کنيم. اردويي را براي تيم در آمريکا تدارک ديده‌ايم. اميدوارم که در فصل جابه‌جايي و آمادگي خوب کار و بازيکنان مورد نياز خود را جذب کنيم تا با نهايت آمادگي فصل جديد را شروع کنيم.

مالک باشگاه اينتر در ادامه سخنان خود گفت: اگر به ماتزاري اعتماد نداشتم مدت‌ها بود که او را از کار برکنار کرده بودم. هنوز اعتمادم را به ماتزاري از دست نداده‌ام. او در اينتر باقي خواهد ماند.

توهير درباره تساوي نااميد کننده تيمش برابر ليورنو گفت: بايد بازيکنان از اشتباه‌هاي خود درس بگيرند و ديگر آنها را تکرار نکنند. ديدارهاي مهمي پيش رو داريم و بايد با نهايت تمرکز به ميدان برويم. امتيازهاي خوبي جمع‌آوري کرده‌ايم. بايد ببينيم در پايان فصل در چه جايگاهي قرار خواهيم گرفت.

اينتر در فصل جاري رقابت‌هاي سري A با والتر ماتزاري باتجربه نتوانسته انتظارات را برآورده کند و اين تيم با 49 امتياز در جايگاه پنجم جدول رده‌بندي قرار دارد و علاوه بر دور شدن از عنوان قهرماني شانس بسيار کمي هم براي کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا براي فصل بعد دارد؛ چرا که اختلاف اين تيم با تيم سوم هفت هفته قبل از پايان فصل 15 امتياز است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها