کد خبر: ۲۱۳۸۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم اسپانيايي چلسي گفت تمام تلاشش را به کار مي‌گيرد که در زمان باقي‌مانده تا پايان قراردادش با آبي‌پوشان لندني در ترکيب اصلي اين تيم قرار بگيرد.
فرناندو تورس، بازيکني که چلسي 3 فصل پيش براي خريد او از ليورپول 50 ميليون پوند پرداخت، ادعا کرد آنقدر خوب کار خواهد کرد که ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي تيمش مجبور شود او را به مهاجم شماره يک آبي‌پوشان لندن تبديل کند.

تورس اظهار داشت: مورينيو زماني مرا به ميدان مي‌فرستد که فکر مي‌کند بهترين گزينه او براي خط حمله هستم و زماني مرا روي نيمکت مي‌نشاند که احساس کند از من گزينه‌هاي بهتري براي حضور در ترکيب دارد. هدف من اما اين است که هميشه به او اين حس را القا کنم که بهترين گزينه براي خط حمله تيمش هستم. به عنوان يک بازيکن چاره‌ ديگري نداريد جز اينکه با اين شرايط کنار بياييد.

مورينيو به تازگي در يک کنفرانس خبري ادعا کرده است که تورس پا به سن گذاشته ديگر چيز جديدي براي ارائه ندارد و بعيد است که بازي‌اش بعد از اين دچار تحول بزرگي شود. تورس اما ادعاي سرمربي‌اش را اينگونه پاسخ داد: به نظر من به جاي مقصر دانستن سرمربي، هم‌تيمي‌ها يا هر شخص ديگري بهتر است ببينيد خودتان چه کار کرده‌ايد. در مورد خودم بايد بگويم که فکر مي‌کنم مي‌توانم بهتر از اين بازي کنم. من مي‌توانم ژوزه را متقاعد کنم که بهترين مهاجم او هستم. اين همان کاري است که هر روز در تمرينات و در تمام بازي‌ها انجام مي‌دهم.

با وجود نمايش نه چندان تماشايي و درخشان در اين فصل، تورس اطمينان دارد که مي‌تواند همراه با تيم ملي اسپانيا براي حضور در جام جهاني 2014 به برزيل سفر کند. او در اين خصوص تصريح کرد: البته که مي‌توانم به جام جهاني بروم. براي حضور در جام جهاني کافي است در يک ماه و نيم قبل از آغاز رقابت‌ها عملکرد خوبي داشته باشيد. من عاشق بازي براي کشورم هستم و تا الان هم خوش‌شانس بوده‌ام که توانسته‌ام در 2 دوره يورو و يک جام جهاني شرکت کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها