کد خبر: ۲۱۳۸۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: وضعيت تيم نسبت به هفته قبل بهتر شده است و اگر شرايط شانس براي دو تيم يکسان باشد، بدون شک ذوب‌آهن هر سه امتياز بازي را کسب خواهد کرد.
فيروز کريمي در نشست خبري پيش از بازي تيم‌هاي ذوب آهن و داماش گيلان اظهار کرد: به دليل حساسيت خاص هفته‌هاي بيست و نهم و سي‌ام و به دليل اينکه فاصله بين اين هفته‌ها بسيار کم است عملا امکان اين را نداريم که کار تاکتيکي زيادي در اين فاصله کم انجام دهيم به همين دليل تمام تلاش خود را کرديم که در طول تعطيلات عيد نوروز تمرينات خود را به طور منظم انجام دهيم؛ به طوري که حتي در 13 بدر نيز تمرين انجام داديم. از دو بازي باقيمانده بايد با کسب حداکثر امتيازات را گرفته و بقاي خود در ليگ برتر را تضمين کنيم و نبايد ديگر هيچ امتيازي را از دست دهيم.

به نقل از ايسنا، سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به اين سوال خبرنگار ايسنا که از او پرسيد ظاهرا مشکل اصلي ذوب آهن از دست دادن موقعيت‌هاي بي‌شمار گلزني است گفت: با نظر شما موافقم اما موقعيت گل از دست دادن به دليل استرس زياد است و به اين سادگي‌ها قابل جبران نيست. به هر حال چشم خود را نبايد به روي حقايق ببنديم. به طور خيلي جدي تلاش کرديم که نسبت به بازي هفته قبل خيلي بهتر در برابر داماش ظاهر شويم. به طوري که تمرينات ويژه‌اي را براي گل زدن اختصاص داديم و به عنوان سرمربي تيم ذوب آهن قول مي‌دهم که در بازي فردا نسبت به هفته قبل در امر گلزني بهتر باشيم.

کريمي در خصوص اينکه فردا کدام يک از دروازه‌بان‌هاي خود را مقابل داماش درون دروازه قرار مي دهد اظهار کرد: فردا تمهيداتي را براي پست دروازه‌باني در نظر گرفته‌ايم به طوري که ديگر از ميلان مياتوويچ استفاده نخواهيم کرد و براي پست دروازه‌باني در برابر داماش از محمدرشيد مظاهري که در اين هفت روز گذشته بسيار خوب کار کرده است استفاده خواهيم کرد. البته نوع نگاه رسانه‌ها به اين دروازه‌بان هم مي‌تواند کمک زيادي به مظاهري کند. ما هم به اين نتيجه رسيده‌ايم که بايد در درون دروازه يک تغيير جدي بدهيم تا نتايج بهتري بگيريم.

وي در خصوص تيم داماش گفت: داماش تيم بسيار خوبي است که به مراتب از نيم فصل اول بهتر شده است و البته مثل ما دچار بدشانسي نيز بوده است. اعتقاد دارم تيم داماش حتي در مقابل پرسپوليس هم مي‌توانست پيروز باشد که اين طور نشد.

کريمي در مورد آخرين وضعيت تيم فوتبال ذوب آهن گفت: بازيکنان ما فوق‌العاده آماده هستند و من به بهترين شکل روي مسائل روحي و رواني آنان کار کرده‌ام که نتايج مثبت آن را در بازي فردا شاهد خواهيم بود و خواهيم ديد که تيم ذوب آهن از نظر روحي و رواني خيلي بهتر شده است. در بازي فردا اگر شرايط شانس براي هر دو تيم يکسان باشد مطمئن باشيد که تيم ذوب آهن با پيروزي از زمين خارج خواهد شد و در برابر صبا در هفته قبل اگر شرايط شانس دو تيم يکسان بود پيروزي از آن ذوب آهن مي‌شد.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن در خصوص هواداران اين تيم گفت: خوشبختانه ذوب آهن هواداران فهيمي دارد که با درک کامل از موقعيت تيم خود با تمام وجود در ورزشگاه حاضر مي‌شوند و در شهر قم نيز همراه تيم بوده‌اند. ما از آن‌ها انتظار داريم که در بازي مقابل داماش نيز به بهترين شکل ممکن در ورزشگاه حاضر شوند و ما نيز به يمن وجود اين تماشاگران اميدوارم پيروز ميدان باشيم.

کريمي تصريح کرد: ذوب آهن هيچگونه محرومي ندارد اما وحيد علي‌آبادي دچار مصدوميت است که معلوم نيست به بازي فردا برسد و دو بازيکن ديگر ما نيز دچار مصدوميت جزيي هستند.

وي خاطرنشان کرد: ذوب آهن يک فوتبال بين‌المللي ارائه مي‌کند و حيف است که نتوانيم از اين فوتبال زيبا به بهترين شکل استفاده کنيم. ذوب آهن واقعا پتانسيل حضور در ليگ برتر را دارد و به عنوان مربي يک روز هم قصور نکرده‌ام و بعد از بازي با صبا در هفته گذشته تاکنون 9 جلسه تمرين داشته ايم و از زماني که بنده به تيم ذوب آهن آمده‌ام تاکنون 51 جلسه تمريني با تيم ذوب‌آهن برگزار کرده‌ام.

نظرمحمدي سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان به علت تاخير در پرواز نتوانست در اين کنفرانس خبري حاضر شود.

کاروان تيم داماش گيلان ساعت 19 امشب وارد اصفهان خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها