کد خبر: ۲۱۳۸۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
دروازه‌بان فولاد خوزستان در آستانه بازي حساس با استقلال گفت که صحبت‌هاي بازيکنان پرسپوليس را جدي نمي‌گيرد.
سوشا مکاني در خصوص بازي با استقلال اظهار داشت: تنها تيمي هستيم که فردا روي کاغذ شانس قهرماني داريم و اگر اين بازي را ببريم قهرمان خواهيم شد. بازي سختي داريم ولي اجازه نمي دهيم تلاش هاي اين فصل در اين بازي به يکباره هدر برود. قرار نيست ما راه برويم و استقلال هم 3 امتياز را بگيرد و مطمئن باشيد براي گرفتن 3 امتياز نهايت تلاش خود را انجام خواهيم داد.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: اگر قهرمان شويم يکي از اتفاقات بزرگ فوتبال خوزستان رقم خواهد خورد. در نيم فصل دوم نتايج بسيار خوبي گرفتيم و در آسيا هم مدعي صعود هستيم. از لحاظ روحي و فني در بهترين شرايط ممکن هستيم و مي خواهيم فردا در اهواز جشن قهرماني بگيريم. من معتقدم برنده اين ديدار شانس زيادي براي قهرماني دارد. قهرمان شدن به حرف زدن در روزنامه ها نيست و بايد در زمين همه چيز را نشان دهيم.

مکاني در مورد مصاحبه هاي بازيکنان پرسپوليس که گفته اند فردا طرفدار استقلال هستند عنوان کرد: اين درست نيست که يک تيم منتظر نتيجه نگرفتن تيم ديگر باشد و پرسپوليس اگر قهرماني مي خواهد بهتر است به بازي هاي خودش فکر کند. قرار نيست ابر و باد و ماه و خورشيد و فلک قهرماني را را مشخص کند و من مصاحبه بازيکنان پرسپوليس را جدي نمي گيرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها