کد خبر: ۲۱۳۸۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
مازيار ناظمي با بيان اين که وزارت ورزش و جوانان هيچ دخالتي در امور باشگاه پرسپوليس ندارد، گفت: آنچه در اداره امور مالي و اجرايي اين باشگاه انجام مي شود از طريق هيئت مديره بوده و خواهد بود.
رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان با اشاره به خبر شروط اين وزارتخانه براي پرداخت حقوق بازيکنان و کادر فني پرسپوليس گفت: چنين موضوعي صحت ندارد و اگر کسي مستندي دال بر نامه محرمانه وزارت ورزش و جوانان به سازمان ليگ يا فدراسيون فوتبال يا باشگاه پرسپوليس دارد، حتماً ارائه کند.

به نقل از ايسنا، ناظمي افزود: بنابر اعلام سازمان ليگ بازيکنان و کادر فني پانزده تيم ليگ برتري تنها 35 درصد از قرارداد اين فصل خود را دريافت کرده اند، اين در حالي است که بازيکنان و کادر فني پرسپوليس بالاتر از متوسط تيم هاي ليگ برتري دريافتي داشته اند.

او در پايان با اشاره به اين که دو باشگاه محبوب و مردمي استقلال و پرسپوليس سرمايه ورزش کشور هستند، افزود: هيئت مديره هر دو باشگاه مسئوليت اداره امور را بر عهده دارد و همان طور که اشاره شد وزارت ورزش و جوانان دخالتي در امور اجرايي و نحوه هزينه کرد اين دو باشگاه ندارد ولي همچنان مطابق قانون پيگير موضوع واگذاري و خصوصي شدن اين دوباشگاه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها