کد خبر: ۲۱۳۸۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: با توان تمام در بازي مقابل فجر حاضر مي‌شويم و با جديت کامل به دنبال کسب سه امتياز بازي هستيم.
انگين فيرات امروز در نشست خبري پيش از بازي مقابل فجرسپاسي اظهار کرد: بازي‌هاي هفته‌هاي اخير سايپا از اهميت ويژه‌اي برخوردار بوده چرا که حريفان ما در شرايط حساسي در جدول هستند، ما وظيفه داريم با ارائه بازي جوانمردانه فوتبالي که همه از سايپا انتظار دارند را ارائه کنيم.

به گزارش تسنيم، وي افزود: فجر به طور حتم به دنبال کسب امتياز است و تلاش دارد با تمام توان با دست پر به شيراز برگردد، با اين حال ما حساسيت اين روزهاي فوتبال ايران را مي دانيم و اين حس را داريم که خيلي از تيم‌ها به ويژه در پايين جدول اين انتظار را دارند تا ما توان توانمان را در اين بازي هاي باقي مانده به کار بگيريم.

سرمربي سايپا تصريح کرد: در هفته گذشته سايپا با همين رويکرد به ميدان رفت و شانس‌هاي قهرماني سپاهان را کمرنگ کرد و در بازي فردا نيز از تمام توان خود استفاده مي‌کند و ارائه‌گر يک فوتبال محکم و پاياپاي است و هرگز کم فروشي نمي‌کند.

فيرات با بيان اينکه فردا به بازيکنان جوان تيمش فرصت بازي خواهد داد، گفت: اين تصميم به معني جدي نگرفتن اين بازي نيست و ما با تکيه بر انگيزه جوانانمان به ميدان مي‌رويم.

وي به ارزيابي فصل سپري شده پرداخت و افزود: در ابتداي فصل به مسئولان باشگاه گفتم که تيمي جديد وجوان و با انگيزه و متفاوت را به شما تحويل خواهم داد وخوشحالم که امروز سايپا مهره هايي جوان وبا انگيزه را دارد که مي تواند در سال آتي از آنها بهره بگيرد ودر قامت يک مدعي وارد فصل جديد شود.

سرمربي سايپا پرورش بازيکناني چون کاوه رضايي، علي زينالي و بابک حاتمي را يکي از نقاط روشن اين فصل سايپا عنوان کرد و گفت: ما در اين فصل محدوديت هايي را در جذب بازيکن داشتيم ونتوانستيم بازيکناني را که مدنظرمان بود با اين حال به داشته هايمان اتکا کرديم واز اين ناحيه هم به دستاوردهاي خوبي هم رسيديم.

فيرات خاطرنشان کرد: خيلي از اين بازيکنان در تيررس خيلي از اين باشگاه ها قرار گرفته اند واز اواسط فصل مدير برنامه‌ها‌ي مختلف تلفن‌هاي آن‌ها را به اشغال در آوردند که اين مسئله تا حدي به تمرکز و روند حرکتي بازيکنان ما لطمه زد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها