کد خبر: ۲۱۳۸۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي راه‌آهن مي‌گويد به شائبه‌ها مربوط به آشوبي و عبدي توجه نمي‌کند و فکر کردن به آن را اشتباه مي‌داند.
منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري قبل از ديدار با پرسپوليس درباره اين ديدار گفت: در بازي فردا شرايط جدول و انگيزه تيم‌ها براي رسيدن به صدر و نيفتادن مورد توجه است. در اين راستا انگيزه بازيکناني که هميشه مي‌خواهند مقابل تيم‌هايي مثل پرسپوليس و استقلال بدرخشند به چشم مي‌آيد. به هر حال بازيکنان مي‌توانند در چهار بازي مقابل پرسپوليس و استقلال ديده شوند ولي ما فردا عبدي و آشوبي را به دليل محروميت و کريمي را به دليل مصدوميت به همراه نداريم. همچنين پيروز قرباني از آسيب‌ديدگي رهايي پيدا کرده اما آمادگي بازي در اين مسابقه سخت را ندارد. ميلاد نوري هم بعد از مدت‌ها به تمرينات آمده اما شرايطش مشابه شرايط قرباني است. با اين حال اميدوارم فردا بازي خوبي را ارائه دهيم و بتوانيم سه امتياز را کسب کنيم.

او درباره شائبه به وجود آمده درباره محروميت عبدي و آشوبي اظهار کرد: اصلا به اين مسائل فکر نمي‌کنم. اعتقاد دارم بازيکن با تمام وجود کار مي‌کند و فکر کردن به چنين مسائلي اشتباه است. محروم شدن هم جزئي از بازي است. اگر بازيکني محروم شود، جانشينانش با انگيزه بيشتر حاضر مي‌شوند. ايمان دارم بازيکنانم خوب کار مي‌کنند و به آنها اطمينان دارم.

سرمربي راه آهن در پاسخ به اين سوال که شانس چه تيمي را بالاتر براي قهرماني مي‌داند، بيان کرد: من راجع به شانس صحبت نمي‌کنم و معتقدم با توجه به فوتبالي که تيم فولاد ارائه کرده، حق دارد قهرمان شود.

او در بخش ديگري از اين نشست خبري درباره واگذاري راه‌آهن صحبت کرد و گفت: اين موضوع مربوط به مديريت باشگاه است ولي در اين راستا مي‌توانم به تعهد بازيکنانم اشاره کنم که با توجه به شرايط مالي قوي ظاهر شدند. در مجموع همه فوتباليست‌ها بايد در شرايط خوبي که قرار مي‌گيرند خوب و جوانمردانه ظاهر شوند و به خواسته جامعه فوتبال احترام بگذارند.

ابراهيم‌زاده در پايان و در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا مبني بر اينکه آيا با توجه به شرايط راه‌آهن پيشنهاد تمديد قرارداد را مي‌پذيرد يا نه گفت: باشگاه پيشنهاد تمديد سه ساله به من داده است اما با توجه به شرايط فعلي مشخص نيست در اين تيم بمانم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها