کد خبر: ۲۱۳۷۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي بارسلونا معتقد است مشکلات به عنوان بخشي از زندگي روزانه در اين تيم پذيرفته شده است.

 

جراردو تاتا مارتينو پيش از ديدار امشب تيمش مقابل بتيس اظهار داشت: براي بازيکنان بسيار ساده‌تر است که تنها به فوتبال فکر کنند زيرا اين کار ما است. از شرايط اخير باشگاه اطلاع داريم اما تمرکزمان روي بازي با بتيس است زيرا اين مهم‌ترين مسئله است. مقامات باشگاه درباره محروميت بارسلونا صحبت کرده‌اند. نمي‌خواهم پيش از فصل آينده افکار منفي داشته باشم. براي تيمي که 12 بازي در پيش دارد و امکان دارد در سه رقابت قهرمان شود، مهم است که رفتارش در رسيدن به هدف را تغيير ندهد.

وي در خصوص شرايط پيکه گفت: بايد ببينيم مصدوميت وي چگونه پيش مي‌رود. نمي‌خواهيم روي او ريسک کنيم اما اين کار سختي است. هيچ توجيهي براي شکست وجود ندارد، نه مصدوميت و نه بازي خارج از خانه. اگر برنده شويم، فصل خوبي را پشت سر خواهيم گذاشت و اگر ببازيم نه. هيچ چيز ديگري براي ما مهم نيست. مشکلات را به عنوان بخشي از زندگي روزانه در بارسا پذيرفته‌ايم. اين چشم‌انداز متفاوتي با دورنمايي است که در تمام اين سال‌ها داشتيم.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: سه تيم اول لاليگا مشکلات خودشان را دارند. اين فصل سخت است اما براي همه همين طور است. مصدوميت‌ها کار را مشکل مي‌کند و گاهي با توجه به اينکه چه کسي مصدوم شده است، کار سخت‌تر مي‌شود. هر اتفاقي که بيفتد را همين طور قبول مي‌کنيم. تنها سه تيم در اروپا هستند که شرايط را در کنترل خودشان دارند تا قهرمان سه جام شوند و يکي از آن تيم‌ها ما هستيم.

وي اضافه کرد: نبايد با شرايط بتيس دچار اشتباه شويم، آنها براي نجات مي‌جنگند و ما بايد بفهميم که مقابل يک تيم زخم خورده بازي مي‌کنيم که مقابل ما براي جبران و بازگشت به شرايط عادي تلاش مي‌کند. هر سه تيم بالاي جدول افت و خيزهاي فراواني داشتند. هنوز براي قهرماني شانس داريم.

مارتينو گفت: بزرگ‌ترين تفاوت ميان مسي و نيمار زماني است که لئو در اروپا گذرانده است. او در همين باشگاه به يک بازيکن تبديل شد. تنها توافق آنها اين است که هر دو فوتباليست‌هايي فوق‌العاده هستند؛ اين دو بازيکناني تعيين کننده هستند که تعداد کمي شبيه به آنها هستند. آنها در 30 روز مي‌توانند اتفاقات خارق‌العاده‌اي را رقم بزنند. خوش‌شانس هستيم که بارسلونا هر دو بازيکن را در اختيار دارد.

وي افزود: اگر کسي فکر کند دست‌هاي سياهي عليه بارسا وجود دارد، کار کردن سخت مي‌شود. حرف‌هاي زيادي گفته شده است. چيزي که توجه مرا جلب مي‌کند، زمان دقيق رخ دادن اين اتفاقات است. به هر حال نمي‌توانيم با اين مسائل عملکردمان را توجيه کنيم. اين فصل سخت‌ترين دوره مربيگري من است اما اين يک چرخه يادگيري است. قول مي‌دهم زماني که به آرژانتين برگشتم هرگز حرف ديگري نزنم. درباره تصورات صحبت مي‌کنيم. نمي‌خواهم اينگونه درباره فوتبال فکر کنم.

مارتينو تأکيد کرد: واکنشي نسبت به اين محروميت ندارم. فقط گوش دادم. بايد خودمان را از اين مسئله دور نگه داريم و کاري را که بايد انجام دهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها