کد خبر: ۲۱۳۷۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي نفت تهران اميدوار است با گرفتن سه امتياز بازي مقابل گسترش فولاد تيمش از شانس بيشتري براي قهرماني برخوردار شود.

 

يحيي گل‌محمدي در نشست خبري پيش از بازي نفت تهران و گسترش فولاد تبريز گفت: نفت در حال حاضر به مرحله ‌اي رسيده که يکي از شانس‌هاي قهرماني محسوب مي‌شود و اين موضوع اتفاق نيفتاده جز با تلاش، فداکاري و همدلي تمام مجموعه و عوامل تيم.

به گزارش تسنيم، سرمربي نفت تهران اضافه کرد: براي بازي فردا انگيزه زيادي داريم تا سه امتيازي که بسيار حساس هم هست را کسب کنيم اگر چه مي‌دانيم مقابل گسترش فولاد بازي سختي خواهيم داشت.

گل‌محمدي اظهار داشت: با آمدن تارتار به گسترش فولاد فکر مي کنم اين تيم تغيرات مثبتي داشته است. در ليگ بازي آساني وجود ندارد و اميدوارم با گرفتن اين سه امتياز براي رسيدن به قهرماني وضعيت بهتري داشته باشيم.

وي تاکيد کرد: پس از پيروزي خوبي که مقابل استقلال بدست آورديم بازيکنان ما از لحاظ روحي و جسمي در شرايط خوبي هستند ولي متإسفانه دو بازيکن خوبمان را در اختيار نداريم. امين حاج محمد به دليل محروميت و وحيد اميري به دليل مصدوميت ما را همراهي نمي‌کنند اما ساير بازيکنان سرحال و آماده هستند.

سرمربي نفت تهران در مورد بازي‌هاي باقيمانده و اميدواري به قهرماني در ليگ گفت: فکر مي کنم اگر بتوانيم دو بازي آينده مان را ببريم 80،90 درصد احتمال قهرماني داشته باشيم. 6 امتياز باقيمانده امتياز قهرماني است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها