کد خبر: ۲۱۳۶۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
برخی از هواداران استقلال در فضای مجازی حاضرند که تیمشان به فولاد ببازد تا تیم رقیبشان قهرمانی را از دست بدهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خراسان، باخت استقلال به نفت حسابي هواداران استقلال را از قهرماني در ليگ نااميد کرد؛ به نحوي که آن‌ها به نتيجه بازي اهواز هم اميد چنداني ندارند و احساس مي‌کنند تيمي که به امثال نفت و ملوان مي‌بازد در اهواز هم حريف فولاد صدرنشين نخواهد شد.

 

در همين راستا بعضي از هواداران استقلال در فضاي اينترنتي پيشنهاد کرده‌اند استقلال به فولاد ببازد تا اين تيم خوزستاني قهرمان ليگ شود و دست پرسپوليس از جام کوتاه بماند چون پرسپوليسي‌ها هم با توجه به بازي‌هاي باقي مانده شانس خوبي براي قهرماني دارند.

 

پرسپوليس بايد به مصاف راه‌آهن و استقلال خوزستان برود در حالي که فولاد بازي‌هاي نسبتا سخت‌تري دارد و بايد با استقلال تهران و گسترش فولاد در تبريز پيکار نمايد. اگر فولاد استقلال را ببرد به احتمال زياد قهرمان ليگ مي‌شود مگر آن‌که در هفته پاياني اتفاقات عجيب و غريبي رخ دهد و پرسپوليس يا نفت به مقام قهرماني برسند.

 

شايد به همين دليل هم هست که بعضي از هواداران استقلال مي‌گويند اگر فولاد تيم ما را شکست دهد و قهرمان شود بهتر از آن است که پرسپوليس به جام برسد؛ به خصوص در فصلي که بيشتر هفته‌ها استقلال در جدول بالاتر از پرسپوليس بوده است.

 

در واکنش به اين درخواست علي فتح الله زاده مي‌گويد: «اصلا چنين مسئله‌اي به ذهن ما خطور نمي‌کند. ما همچنان شانس خوبي براي قهرماني داريم و من مطمئن هستم اگر 2 بازي آينده مقابل فولاد و تراکتورسازي را ببريم به احتمال 90 درصد قهرمان خواهيم شد. من واقعا نمي‌دانم اين پيشنهاد اينترنتي چگونه مطرح شده ولي احتمالا آن‌هايي که اين چيزها را مي‌گويند استقلالي نيستند و فقط خودشان را به عنوان يک استقلالي جا مي‌زنند. شما ديديد که بچه‌ها در امارات تيم پرقدرت الجزيره را بردند پس مي‌توانند فولاد را هم در اهواز مغلوب کنند.»

 

در صورتي که بازي استقلال و فولاد در اهواز مساوي هم شود پرسپوليس و نفت فرصت دارند به فولاد نزديک شوند ولي استقلال کاملا شانس قهرماني را از دست مي‌دهد و فقط بايد براي کسب سهميه مبارزه کند. همان‌طور که مي‌دانيد سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا هم کاهش يافته و استقلال تنها در صورتي مجوز حضور در دور بعد ليگ قهرمانان آسيا را به دست مي‌آورد که قهرمان يا نايب قهرمان ليگ شود. در جام‌حذفي تراکتورسازي قهرمان شد و مجوز حضور دوباره در آسيا را کسب کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها