کد خبر: ۲۱۳۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۰۵ مهر ۱۳۹۰
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ناامن نشان دادن ایران برای الگو قرار ندادن این کشور در مبارزات و نهضت‌های آزادی‌بخش هدف اصلی دشمن است تا بتواند کشورمان را سرگرم مسایل داخلی کند.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ناامن نشان دادن ایران برای الگو قرار ندادن این کشور در مبارزات و نهضت‌های آزادی‌بخش هدف اصلی دشمن است تا بتواند کشورمان را سرگرم مسایل داخلی کند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم عصر امروز در یادواره شهدای کارمند اردبیل اظهار داشت: آمریکا و استکبار جهانی با تحرکات مختلف به ویژه ایجاد برخی تنش‌های داخلی در آستانه انتخابات سعی می‌کند کشورمان را در چشم کشورهای تازه استقلال یافته ناامن جلوه داده تا مبادا ایران الگو و سردمدار حرکت آزادی‌بخش منطقه باشد.

وی تصریح کرد: براساس اسناد طبقه‌بندی شده و مشخص شدن هویت آنها سازمان جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی به طور مستقیم از کاخ سفید مأموریت گرفتند تا نحوه ناامن نشان دادن ایران را در منطقه و بین ملت‌های مسلمان به صورت دقیق بررسی کنند و نتایج را به مسئولان امر اطلاع دهند.

نوعی‌اقدم در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن با یک ترفند دیگر در نهضت‌ها و خیزش‌های اخیر با اعلام بیزاری از حکام مزدور سعی می‌کند وعده اصلاحات را به مردم بدهد در حالی که آگاهی و بصیرت مردم سبب می‌شود تا آنها گول چنین ظاهرسازی‌ها و دلسوزی‌هایی را نخورند و به تغییرات اساسی و ریشه‌ای اصرار کنند.

این تحلیل‌گر مسایل سیاسی منطقه اضافه کرد: بعد از سقوط حاکمان مزدور آمریکا و سردمداران غرب در صدد جایگزین کردن افراد مزدور خود هستند تا شاید در این خیزش‌ها با موج‌سواری بتوانند به اهداف منطقه‌ای خود دست یابند.

وی محاکمه مبارک را در قفس به شکل میمون یک درس عبرت برای دیگر حاکمان فاسق اعلام کرد و ادامه داد: زمانی که آمریکا خشم مردم مصر را در برکناری مبارک دید به سرعت تغییر رویه داد و از مزدورترین حاکم منطقه‌ای خود اعلام بیزاری کرد که چنین رفتاری در گذشته در مورد صدام و برخی دیکتاتورهای دیگر نیز تکرار شده بود.

سردار نوعی اقدم گفت: مبارک همچون شاه ملعون از حمایت آمریکا و برخی کشورهای منطقه‌ای محروم مانده و در برابر خشم ملت دوام نیاورد و پا به فرار گذاشت که امروز محاکمه ذلت‌بار او مایه درس و عبرت برای بسیاری از حکام زورمدار است.

به گزارش فارس، فرمانده دوران دفاع مقدس به شکل دوم تلاش آمریکا با عنوان تغییر جزیی در نهضت‌ها و حرکت‌های مردمی تصریح کرد: ‌آمریکا احساس کرد با مهار نکردن انقلاب‌ها و خیزش‌های منطقه‌ای باید تغییر جزیی در داخل و برخی ظاهرسازی‌ها را به عنوان اصلی‌ترین محک حرکت خود انتخاب کند در حالی که در این زمینه نیز شکست سختی را خورد و نتوانسته خواسته مردم را پاسخگو باشد.

نوعی‌اقدم شکل سوم مهار انقلاب‌های منطقه‌ای را از سوی استکبار روی کار آوردن رهبران خودخواسته اعلام کرد و افزود: آمریکا در برخی از کشورهای عربی و آفریقایی سعی می‌کند این ایده را پیاده کند تا شاید در جبهه جدید موفق باشد اما ملت‌های آزادیخواه نباید اجازه چنین ترفند سخیفی را بدهند.

این مقام مسئول نسخه پیچیده شده از سوی استکبار را نسخه کهنه و تاریخ مصرف گذشته اعلام کرد و اظهار داشت: آمریکا اگر جرأت داشت تاکنون ده‌ها بار به این کشور حمله‌ور می‌شد اما توان این کار را ندارد و تنها در صدد برخی هذیان‌گویی‌های مقطعی و بلوف سیاسی است.
وی در ادامه سخنان خود تحریک برخی از گروه‌های ضد انقلاب را کار آمریکا و همدستان منطقه‌ای او اعلام کرد و ادامه داد: امروز بهترین فرزندان این سرزمین در پایگاه خصم در برابر سنگین‌ترین هجمه‌های بیگانه ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهد به حیثیت و آبروی این سرزمین لطمه‌ای وارد شود.

نوعی‌اقدم با قدردانی از قهرمانی رزمندگان تیپ حضرت عباس (ع) به عنوان تیپ قهرمان حضور در صحنه‌های دفاع از این سرزمین خاطر نشان کرد: شهدای ما گرانقدرترین سرمایه‌های این کشور الهی هستند و روز به روز بر عظمت و صلابت منطقه‌ای و جهانی آنها افزوده می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس با مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی گرامی داشته شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها