کد خبر: ۲۱۳۰۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۰۸ فروردين ۱۳۹۳
معاون سیاسی - امنیتی استانداری مازندران:
معاون سیاسی - امنیتی استانداری مازندران با اشاره به تجمع و تحصن مردم برای پخش سریال «پایتخت 3» در مقابله استانداری مازندران گفت: از تجمع کنندگان خواستار معرفی نماینده شدیم که 5 نفر بعنوان نماینده آنان انتخاب شده و نظرات خود را به مسئولان ارشد مازندران اعلام کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علیرضا یونسی بعدازظهر پنج شنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران در جمع خبرنگاران در خصوص این تجمع اظهار داشت: این تعداد به نمایندگی از سایرین، نظرات خود را به مسئولان ارشد اعلام کردند تا این نظرات به سازمان صدا و سیما  انتقال یابد.

وی از جلسه مسئولان استان با 5 نماینده احتمالا در هفته آینده خبر داد.

معاون استانداری مازندران، با بیان اینکه از آغاز ساخت و تولید این سریال، نظرات و انتقادات بسیاری از صاحبنظران و مسئولان ذی ربط بیان شده، افزود: تمام این مطالب به گوش مسئولان رسانده شد ولی تصمیم گیری نهایی با مسئولان صدا وسیماست.

یونسی، با بیان اینکه این تجمع بدون هیچ زد و خوردی پایان یافت، گفت: فردی در بین افراد معترض در حال فیلمبرداری بود که ماموران نیروی انتظامی مانع  و خواستار هماهنگی با مراجع ذی ربط شدند.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران در خصوص حضور استاندار مازندران در پشت صحنه این سریال گفت: استاندار به دلیل پاسداشت هنر و هنرمند با عوامل سریال پایتخت دیدن کرد.

یونسی بیان کرد: به نظر بنده این سریال محاسن و معایبی دارد ولی کارشناسان باید قضاوت کنند و سریال «پایتخت 3» مورد قبول عوام است چراکه وقتشان را پر می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱۲
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی بیژنی
FRANCE
۱۵:۳۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۳
۱۲
۱۸
امام نقی همواره مظلوم بوده و مورد بی حرمتی هم قرار گرفته. نام دلقک این فیلم باعث شده دیگر کسی رغبت نکند، این نام را بر روی فرزندش بگذارند. علمای عظام که راجع به مسائل کم ارزش سیاسی موضع می گیرند چرا در برابر این گستاخی رسانه ای سکوت کرده و هر ساله ادامه پیدا می کند.
ما مازندرانیها اعتراضی به محتوای فیلم نداریم اما باید جلوی بی حرمتی به نامهای مقدس گرفته شود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
اینکه نباید به اسماء مقدس بی حرمتی بشه و چنین اشخاصی به نام ائمه نامیده شوند درسته اما اینکه دیگر کسی به خاطر این فیلم رغبت نمی کند نام فرزندش را به نام ایشان بنامد اشتباهه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۴۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۰
۱۵
یعنی وقت مردم رو با هر چرت و پرتی میشه پر کرد؟
پاسخ
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
با سلام
شما مازندرانی ها فقط دنبال بهانه و بهانه جویی می گردید. شما اگر رغبت نمی کنید اسم نقی را برای فرزند خود انتخاب کنید از حسادت و کوته نظری خودتان است وگر نه با آمدن به قول خودتان یک دلقک تاثیری در انتخاب اسم اشخاص بوجود نخواهد آمد. شما مازندرانی ها ...... ما رفسنجانی ها نقی را دوست داریم. دلقک هم برای نوروز لازم است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۰
۵
و سریال «پایتخت 3» مورد قبول عوام است چراکه وقتشان را پر می‌کند.
این چه حرفیه؟!! مگه وقت طلا نیست ...
پاسخ
محمود ریاحی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۴
۶
برادر جان عید نوروز دلقک هم می خواهد . دنبال حاشیه نرو که با اسامی بازی کنی.
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۰
۱
598 یک سایت افراطی و .....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها