کد خبر: ۲۱۲۷۶
زمان انتشار: ۱۶:۴۴     ۰۴ مهر ۱۳۹۰

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس ‌معتقد است علی لاریجانی جلسه با 150 نماینده را به منظور کاهش انتقادات بر وی به دلیل حضور نماینده‌اش در 7+8 سامان داده است.

 حجت‌الاسلام حمید رسایی در واکنش به نشست امروز رئیس مجلس با برخی نمایندگان به فارس گفت که این جلسه برای کاهش فشار افکار عمومی و اعتراضات نسبت به حضو لاریجانی در کمیته 8+7 بود.
 
وی افزود: اعتراضات به حضور لاریجانی در جبهه متحد اصولگرایی بر اساس استدلال دقیقی صورت می‌گیرد و نشست امروز وی با برخی مجلسی‌ها، نه تنها از این فشارها نمی کاهد بلکه بر حجم سؤالات افزوده است.
 
نماینده تهران در مجلس گفت: آقای لاریجانی پایگاه اجتماعی در بین مردم برای کسب رای ندارد و رفتارش باعث به وجود آمدن علامت‌ سؤال‌های زیادی در افکار عکمومی شده است.
 
حجت‌الاسلام رسایی افزود: اقدام امروز وی برای جمع‌کردن نمایندگان مجلس در حالیکه تعداد اندکی از آنها عملکرد قابل قبولی دارند و برخی از آنها فاقد پایگاه اجتماعی هستند یا جایگاه خود را در کنار اصلاح‌طلبان تعریف می‌کنند، خود سؤال برانگیز است. 
 
 سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت‌: رفتارهایی چون برگزاری میتینگ سیاسی بدون برخورداری از پایگاه اجتماعی با ملاک‌های اصولگرایی سازگار نیست ولی آقای لاریجانی مانند آقای هاشمی حاضر نیست بین مردم حضور یابد و تنها در مجموعه‌های سیاسی و حزبی به دنبال کسب جایگاه است.
 
حجت‌الاسلام رسایی افزود: آقای لاریجانی در هفته‌های اخیر در موضع‌گیری‌های رسمی خود اعلام کرد که مشکل اصلی مردم ائتلاف و اتحاد اصولگرایان و تشکیل کمیته 8+7 نیست بلکه مشکل مردم معیشت است.
 
وی ادامه داد: اکنون چه شده که مشکل مردم از نگاه آقای لاریجانی تغییر کرده و او را واداشته تا بدون دعوت از همه نمایندگان با برخی از آنها جلسه برگزار کند.
 
این عضو ارشد فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در پایان گفت: لاریجانی در زمان فتنه هم رفتار دوگانه داشت؛ به‌طوری که تا قبل از 9 دی دفاع نیروهای اصولگرا از ولایت فقیه و انقلاب را به "مشت‌زنی سیاسی" تعبیر کرد و بعد از 9 دی مانند دیگر خواص مردود سعی کرد با مواضع دو پهلو به مردم بپیوندد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها