کد خبر: ۲۱۲۴۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
آتش نشانان آتش سوزی یک منزل مسکونی در منطقه تهران پارس را مهار کرده و ساکنان یک ساختمان 6 طبقه را از خطر دود و آتش نجات دادند.
به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 57 و همچنین گروه امداد و نجات 10 این سازمان در ساعت 21:28 دقیقه شب گذشته به سمت خیابان استخر، خیابان 216 شرقی اعزام شدند.

بنا به گفته ی رئیس ایستگاه 57 آتش نشانی تهران، هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، دود بسیار غلیظی از یکی از واحدهای طبقه اول ساختمانی 6 طبقه خارج شده و هر لحظه نیز بر شدت آتش سوزی افزوده میشد.

فرشاد نعیمی نیا با اشاره به گرفتار شدن ساکنان ساختمان در میان دودو آتش در بین طبقات، افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول پس از قطع برق و گاز ساختمان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از چند رشته لوله آبرسانی، مشغول مهار آتش شدند.

وی با اعلام این که آتش سوزی از آشپزخانه شروع شده و در حال سرایت به سایر نقاط بود، تصریح کرد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان نیز مشغول جستجوی خانه به خانه شده و ساکنانی را که به علت ترس، از منازل خود خارج نشده ودر داخل واحد های مسکونی خود گرفتار شده بودند به سلامت از ساختمان خارج کردند.

نعیمی نیا خاطر نشان کرد: دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و فقط به یک واحد مسکونی خساراتی وارد شد.

رئیس ایستگاه 57 آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی اعلام کرد و افزود: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن شدن کامل محل حادثه و همچنین اطمینان از اینکه خطری ساکنان ساختمان را تهدید نمیکند به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه آتش نشانی بازگشتند.

لازم به ذکر است در پایان این عملیات، ساکنان این ساختمان 6 طبقه مسکونی از آتش نشانان به خاطر مهار سریع آتش و همچنین نجات آنان از میان دود و آتش اظهار قدردانی و تشکر کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها