کد خبر: ۲۱۲۳۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
روزنامه انگليسي ديلي ميرر از اخراج ديويد مويس در صورت حذف منچستريونايتد از ليگ قهرمانان اروپا خبر داد.
 
منچستريونايتد در اين فصل نمايش کابوس‌واري داشته و تحت هدايت ديويد مويس نتايج ضعيفي را کسب کرده است. شکست اين هفته‌ برابر ليورپول رقيب ديرينه منچستريونايتد اتفاق تلخي براي هواداران اين تيم بوده است.

به نوشته روزنامه‌ "ديلي ميرر" چاپ انگليس خانواده گليزر در حال حاضر به فکر تغيير سرمربي خود افتاده‌اند. اين در حالي است که آنها از ابتداي فصل از سرمربي اسکاتلندي خود حمايت کرده‌اند اما حذف از ليگ قهرمانان اروپا در اين هفته‌ ممکن است آخرين حضور ديويد مويس بر روي نيمکت منچستريونايتد باشد. اتفاقي که چندان بعيد به نظر نمي‌رسد، چرا که منچستريونايتد در بازي رفت در يونان با دو گل شکست خورده است. اين تيم که در ليگ برتر نيز شرايط خوبي ندارد در صورتي که از ليگ قهرمانان اروپا حذف شود و نتواند به قهرماني برسد، منچستر پس از نوزده سال فصل آينده در ليگ قهرمانان اروپا نخواهد بود.

خانواده گليزر با ابراز نگراني از نتايج اين فصل منچستريونايتد اعلام کردند که بسيار نگران آينده تيم هستند‌.

"ديلي ميرر" همچنين فاش کرد، سرالکس فرگوسن، سرمربي سابق منچستريونايتد نيز ديگر از مويس حمايت نمي‌کند، زيرا از نتايج بد اين تيم تحت هدايت جانشين خود با اين تيم ناراحت است.

منچستريونايتد فردا شب (چهارشنبه) در ليگ قهرمانان اروپا برابر المپياکوس قرار مي‌گيرد و تنها در صورتي که بتواند با اختلاف سه گل حريف يوناني‌اش را شکست دهد به مرحله بعد راه مي‌يابد. شياطين سرخ هفته‌ آينده در ليگ برتر انگليس در خانه وستهام به ميدان مي‌روند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها