کد خبر: ۲۱۲۳۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
آقاي خاص معتقد است مهاجم ساحل عاجي گالاتاسراي بار ديگر به چلسي خواهد پيوست.

 

در آستانه جدال تيم‌هاي چلسي و گالاتاسراي در دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، ژوزه مورينيو سرمربي آبي‌پوشان لندن ادعا کرد دروگبا دوباره به اين تيم ملحق خواهد شد. به بهانه اين ديدار، ديديه دروگبا، مهاجم ساحل عاجي نماينده ترکيه براي اولين بار پس از ترک چلسي در سال 2012 به ورزشگاه اسمفوردبريج باز مي‌گردد.

سرمربي پرتغالي چلسي که در اولين دوره مربيگري‌اش در اين تيم در فاصله سال‌هاي 2004 تا 2007 دروگبا را در خط حمله تيمش قرار داده بود در کنفرانس خبري پيش از بازي مردانش برابر گالاتاسراي در پاسخ به اين سوال که آيا دروگبا به چلسي باز خواهد گشت، گفت: اين من نيستم که تصميم مي‌گيرم دروگبا مي‌تواند به چلسي بر‌گردد يا نه، اين وظيفه مسئولان چلسي است اما من فکر مي‌کنم که اين اتفاق يک روز خواهد افتاد. زمانش و اينکه به عنوان بازيکن، مربي يا سفير مشغول به کار خواهد شد يا حتي اينکه سال بعد، 5 سال بعد يا 10 سال بعد برمي‌گردد را نمي‌دانم اما مي‌دانم بازيکني مانند دروگبا که خدمات فراواني به چلسي کرده، لياقتش را دارد که دوباره به اين تيم ملحق شود.

مورينيو افزود: بدون شک دروگبا يکي از مهم‌ترين بازيکنان تاريخ چلسي است. همه هواداران چلسي هم با اين موضوع موافق هستند. ما نمي‌گوييم که دروگبا مهم‌ترين بازيکن چلسي است چون اين بي‌انصافي در حق ساير افرادي است که در نسل او و همسطح با او بازي کرده‌اند.

آقاي خاص در پاسخ به اين سوال که آيا دروگباي 36 ساله فعلي همان دروگباي 26 ساله‌اي است که او به عضويت چلسي درآورد، تصريح کرد: فکر مي‌کنم هيچ شخصي اين‌گونه نيست اما او يکي از بهترين مهاجمان دنيا است. از اين بابت مطمئن هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها