کد خبر: ۲۱۲۳۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
کميته انضباطي راي هاي خود را در خصوص تيم هاي مختلف صادر کرد.

 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص اعاده دادرسي باشگاه نيروي زميني تهران در خصوص نتيجه ديدار انجام نشده بين دوتيم نيروي زميني با تيم شهرداري ياسوج اعلام کرد که طبق بند 6 ماده 29 آئين نامه انضباطي مسابقه معوقه در زمين بيطرف (استان بي طرف و به تشخيص مقامات برگزار کننده مسابقات) بدون حضور تماشاگران دو تيم برگزارمي شود.

جريمه نقدي براي سرمربي تيم پيکان

ديدار دو تيم پيکان تهران و ايرانجوان بوشهر از سري رقابتهاي ليگ دسته اول در شهر قدس روز دهم اسفند ماه برگزار شد که از سوي فرهاد کاظمي تخلفاتي مبني بر اعتراض به داور و بي احترامي به وي صورت گرفت. بر همين اساس وي به توبيخ کتبي و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

محروميت براي تماشاگران تيم شهيد منصوري قرچک

ديدار دو تيم شهيد منصوري قرچک و گيتي پسند اصفهان از سري رقابتهاي ليگ برتر فوتسال باشگاههاي کشور روز 17 اسفند ماه برگزار شد که از سوي تماشاگران تيم شهيد منصوري قرچک تخلفاتي مبني بر فحاشي به تيم حريف و پرتاب بطري به داخل زمين مسابقه که باعث ايجاد وقفه 3 دقيقه اي بازي شد، صورت گرفت. بر همين اساس اين کميته باشگاه شهيد منصوري قرچک را به 30 ميليون جريمه نقدي و تماشاگران اين تيم را به يک جلسه محروميت محکوم کرد.

جريمه نقدي براي تيم فولاد خوزستان

ديدار دو تيم فولاد خوزستان و پرسپوليس تهران از سري رقابتهاي مرحله يک چهارم جام حذفي کشور ششم بهمن ماه برگزار شد که از سوي تمشاگران تيم فولاد خوزستان تخلفاتي صورت گرفت.بر همين اساس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال باشگاه فوتبال خوزستان را به پرداخت مبلغ يکصد ميليون ريال جريمه نقدي محکوم و اعلام کرد که در صورت تکرار تخلفات، از اين تيم کسر امتياز خواهد شد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها