کد خبر: ۲۱۲۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۴ مهر ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از جام نیوز؛ روزنامه دیلی میل روز دوشنبه 26 سپتامبر(4 مهر) از اعمال خشونت پلیس آمریکا در برخورد با معترضان علیه نظام سرمایه داری آمریکا خبر داد.
سایت دیلی میل نوشت: «پلیس آمریکا با گاز فلفل به صورت زنی که در اعتراضات مسالمت آمیز مردم نیویورک شرکت کرده بود برخورد کرد.»
این فیلم گروهی از زنان معترض علیه نظام سرمایه داری آمریکا تظاهرات مسالمت آمیزی انجام داده بودند را به تصویر کشانده است که در تور نارنجی رنگ پلیس گرفتار می شوند و یک پلیس به صورت زنان با گاز فلفل حمله می کند
بر پایه این گزارش، پلیس آمریکا 80 نفر از معترضانی که علیه نظام سرمایه داری آمریکا دست به تظاهرات زدند را دستگیر کرد. این اعتراضات در منهتن نیویورک انجام شد.
دیلی میل تأکید کرد: «تظاهر کنندگان با راهپیمایی در وال استریت یکی از معروفترین خیابان های نیویورک، علیه سیاست های اقتصادی کشور آمریکا شعار دادند.»
در همین حال با واکنش نیروهای پلیس آمریکا، این ارگان دولتی متهم به استفاده از تاکتیک های خشونت بار شد، چرا که پلیس این کشور قصد داشت به هر شکل ممکن و هر چه سریع تر این اعتراضات را متوقف کند.
دیلی میل تأکید کرد: «معترضان علاوه بر سیاست های امور اقتصادی این کشور به برنامه های بانکی نیز اعتراض داشتند آنها به شدت از رکود اقتصادی در آمریکا ناراحت بودند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها